Skocz do zawartości

wypłata pieniędzy , PROSZĘ O POMOC


radecki2828

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z wypłatą pieniążków z sportingbull174.com . Od niecałego miesiąca opcja przelwu na kartę czyli bezpośrenio na konto bankowe, została zablokowana. Pisałem do nich i niby problemy techniczne ale nie wiadomo kiedy znowu beda możliwe przelewy kartą i z tego powodu proponowali mi założenie konta na Skrillu, Nettlerze bądź ecoPayz. Następnie wpłatę z któregoś z tych portfeli intenetowych niewielkiej kwoty na konto sportingu a później ze sportingu będzie możliwość przelewu do portfela internetowego. Dopiero z portfela będe mógł przelać kasę na swoje konto bankowe. Mam nadzieje, że jakos zrozumiale opisałem sprawę. Jestem totalnie zielony w tego typu przelewach i dlatego zwracam sie do Was o pomoc i podpowiedź jak najlepiej z tego wybrnąc i nie stracić kasy bo wiem, że jakas strata bedzie na pewno (przewalutowanie i może cos jeszcze).  Co wybrać, czego używacie ? czy to bezpieczne ? wiem, że zdarzaja sie problemy z weryfikacja konta bądź blokowaniem kiedy znajdzie sie na nim wieksza ilośc pieniędzy lub jakakolwiek:/ ... nie będe sie już rozpisywał.  BARDZO PROSZĘ O POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zrób konto na ecoPayz, dodatkowo dostaniesz kartę do bankomatu, z której bezpiecznie sobie możesz wybrać siano, co prawda będziesz stratny na przewalutowaniu, ale to chyba jest najmniejszy problem w całej tej aferze.

 

https://obstawianie.com/topic/35905-ecopayz-alternatywa-skrill/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze najważniejsza rzecz której się obawiam to weryfikowanie konta. Czytałem już wiele przypadków np. o słabej jakości skanów dowodów osobistych  pomimo, ze wysyłane były w bardzo dobrej jakości a nawet cyfrowej, czego skutkiem było nadal zablokowane konto i zamrożone pieniądze. Sprawy ciągnące się bez końca :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach