Skocz do zawartości

Monf

Aktywny
  • Zawartość

    4534
  • Wpisy na Shoutboxie

    23599
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    63
  • punktów

    6,407 [ Dodaj ]

Ostatnia wygrana Monf w dniu 1 Grudzień

Użytkownicy przyznają Monf punkty reputacji!

O Monf

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Tenis,Piłka nożna

Ostatnie wizyty

4624 wyświetleń profilu
  1. Monf

    PC vs TV+konsola

    Pod kinem się pod pytania maria. Dodatkowo mógłby ktoś doradzić albo jaki tv wybrać by starczył do gier na PS4 albo jakiego PC ogarnąć i ile by to kosztowało typowo pod gierki FIFA,nba, virtual tennis Będę wdzięczny
  2. Monf

    Dyskusje

    a co mnie to interesuje, jak nie maja czegos dopracowanego to niech nie wchodzą na rynek nie polecam
  3. Monf

    Dyskusje

    Istnieją kilka godzin a jednym słowem DNO,żadna inna firma w 10min nie whurwila mnie tak jak oni, najpierw wymyslanie 45 haseł bo zadne im nie pasowało mimo spełnieniu warunków, niewiadomo dlaczego,ale dobra przeszło, pozniej potwierdzenie przez email, kliknąłem niby pozytywnie, po czym chciałem wysłac skan dowodu i ile razy by sie nie klikało to nawet nie daje załadowac zdj tylko Nieudana weryfikacja danych Proces weryfikacji danych osobowych zakończył się niepomyślnie. Aby uzyskać pełen dostęp do konta, wymagane jest poprawne przejście procesu weryfikacji. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta. czekali 500 lat by to stworzyc a jak juz stworzyli to zwykła amatorka
  4. Monf

    Wariaty Monfa

    no martin dawał x2 ale kurs 1,2 z reszta Ty i martin macie taka moc minusów
  5. Monf

    Wariaty Monfa

    no i po kuponie haha Bez jaj ... https://www.flashscore.pl/mecz/fgtAPLgI/#statystyki-meczu;2
  6. Monf

    Wariaty Monfa

    Już niestety grają gromek Wybrałęm co nieco od Was, dodałęm te 2 swoje, zmieniłem @mbmartin na podwójna szanse bo kurs na x2 to 1,20 i na razie wypróbujemy za symboliczną 10 https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=MzQyMDI4NzM5NTgzOTYwMDpBdyzXqJ4jFEKvHDk%3D&kind=MAIN
  7. Monf

    Nasze wygrane\przegrane kupony

    [*]
  8. Monf

    Wariaty Monfa

    Zapraszam do podania przez każdego 3 typów z kursem minimalnym 1,45/1,5 na mecze w dniach 05.-09.12 , zmontujemy jakiegos fajnego tasiemca albo maxikombi Zapraszam Wszystkich @Tonny @Brusiak @crachmel @marcio11 @Gruby @Cecrusher @Kondi @Kuhasz @gromsky86 i inni
  9. Monf

    Wokół kortu tenisowego

    Uważajcie na tych panów, to codzis zrobili obaj to jest kryminał, do Zarichanskiego był na szczescie transmitowany live i mam nadzieje ze poniesie konsekwencje tego co robił, 3 gemy przegrane od 40-0, gdy miał takie prowadzenie przy swoim serwisie to zaczynal serwowac od dołu,robić DF,stawal sie nieobecny na korcie i oddawałwszystko co sie dało, tak jak i cały 1 set 0-6. Drugi Pan także dno , az szkoda pisać , jestem zażenowany tym co tu sie odwaliło. https://www.sofascore.com/pl/druzyna/tenis/castelnuovo-luca/92667 https://www.sofascore.com/pl/druzyna/tenis/zarichanskiy-daniil/195893
  10. Monf

    Wariaty Monfa

    lajwy https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=ODk5MDE4NzM4NDk3OTEwMDrmX7SrmJ9N%2F3mCq1s%3D&kind=LIVE
  11. Monf

    Wariaty Monfa

    No to wracamy tylko troche w innym stylu , konkretny paragonik do konca tygodnia! A w niedziele Malediwy Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy https://www.efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=Mzk5MDE4NzM4NDk1MDkwMDoYtc1LaXEBNmfkpcw%3D&kind=MAIN pEFFFFFFFFFKIiiiii
  12. Monf

    Skoki Narciarskie 2018/2019

    Nizhny Tagil 2 konkurs 1. Zwycięzca Konkursu: Kamil Stoch @ 10.00 / Stoch TOP 3 @ 3,0 no jednak jeszcze wiele mu brakuje / 4 miejsce Teraz kolej wypada na niego Po wczorajszym słabszym występie na pewno będzie bardziej zmobilizowany by pokazać się z dobrej strony, a zawodnicy którzy obecnie są w TOP'ie to nie sa skoczkowie którzy sa w stanie utrzymac tak wysoki poziom przez kilka konkursów. Moim zdaniem zjazd Ryoyu właśnie sie zaczyna,Forfang dobrze czuje sie na tej skoczni ale nie ma mozliwosci zeby oddał 4 konkursowe skoki na takim poziomie w ciagu 2 dni, to nie w jego stylu. Najtrudniej mi ocenić Piotrka przez to , że jest Polakiem i chce dla niego jak najlepiej bo darze go sympatią, jednak tez nie mam przekonania czy bedzie w stanie skakac regularnie tak daleko. Jest także atakujący na razie z dalszych pozycji Layhe, jednak fajnie sie skacze z pozycji 6 czy 10,ale majac podium po 1 serii patrząc na niego,zapewne byłby paraliż i miejsce w drugiej 10.No więc zostaje nam oczywiście król Kamil, bo nie biore nawet pod uwage pozostałych fatalnie skaczących tu Niemców czy wąsacza Johannsona. Jedynie boje się o to , że odpali Kraft albo Piotrek znów postawi wysoko poprzeczke. Czuje , że Kamil dzisiaj to bierze , a z kursem kogos ładnie poje**o. Pozdrawiam 2. Ryoyu Kobayashi-Johann Andre Forfang 2 @ 2,25 rjoju na koksie Tak jak wspomniałem, Ryoyu moim zdaniem bedzie leciał juz tylko w dół, jak na razie miał duzo szczescia bo praktycznie kazdy skok konkursowy oddawal w swietnychwarunkach i ten wiatr pod narty pchał go daleko, jednak tak stale nie bedzie...Tak jak wczoraj w serii próbnej gdzie było bezwietrznie przy jego skoku i 120 metrów, w 2 serii wiatr sprzyjający ale już nie tak dobry i tez 1 miejsce zamienił na 3. Forfang po wygranej na pewno dostanie pozytywnego kopa, tak jak pisałem 2 równych skokow nie jest w stanie raczej oddac, on lubie odleciec na 137 by w drugiej skoczyc 129 Podobna dysproporcja wczoraj wystarczyła do tego by wygrac, na zyczenie Żyły i Ryoyu,jednak dziś Kamil na to nie pozwoli Mysle , że Ryoyu dzis skonczy poza TOP 10 3. Stephan Layhe-Kamil Stoch 2 @ 1,96 ez Tak jak pisałem, dla mnie Kamil jest faworytem dzisiejszego konkursu i kursik 2 na jego wygraną w H2H z Niemcem jest mega korzystne zeby wrzucic do AKO. Tak jak juz zostało napisane Layhe prezentuje sie dobrze, ale kolejny raz poza podium, jesli nie podmucha pod narty to sobie nie poradzi i wyladuje na 120m. Nie ma co wiecej pisać, dziś Stoch dominuje. 4. Stefan Kraft-Robert Johansson 1 @ 1,85 spadł w 2 serii, a miał 11pkt przewagi :K: Kolejny przyjemny typ do AKO, dziś Stefanek oddał 2 równe i dobre skoki , powoli wraca do swojej dobrej dyspozycji, natomiast u Norwega wygląda to strasznie topornie, te skoki są jeszcze w miare długie,ale ciągle czegoś brakuje,czy to na progu czy w powietrzu.U Stefana widze spory progres i regularnie coraz lepsze wyniki, to już czas by zaistnieć i wskoczyć myśle że nawett na podium . Kraft w TOP 3 @ 4,0 5. Andreas Wellinger w TOP 10 @ 2,0 oraz w TOP 6 @ 4,50 na tego to szkoda słów Nie wyobrażam sobie żeby było inaczej, TOP 10 dla Andiego to dziś po prostu obowiązek, po słabszych kwalifikacjach i słabym skoku w 1 serii, w drugiej zaprezentował się dobrze, chwilowy spadek formy co z reszta u niego jest normalne. Dziś wydaje mi się ze włączy się nawet do walki o podium razem ze Stochem i Kraftem. Jednak kurs na top 10 to ogromna promocja , z której grzech nie skorzystać, top 6 do grania w singlu za grubiej także przyjemne. Ogólnie uważam że ten niedzielny konkurs będzie bardziej ciekawy , w który włączy się ta "prawdziwa" czołówka , bo wczoraj flaki z olejem. Efortuna dzien na zarabianie na skokach był wczoraj
  13. Monf

    Typy na dzień 01.12.2018

    Dyscyplina: MMA, KSWSpotkanie: Mateusz Gamrot-Kleber Koike ErbstTyp: 2Kurs: 2,94Godz: 23:00 (taka godzina jest u bukmachera)Bukmacher: Efortuna
  14. Monf

    Skoki Narciarskie 2018/2019

    Za późno wszedłęm bo dzis mnóstwo fajnych par było,ale moja jedna czutka na ten konkursik to: Zwycięzca konkursu: Johann Andre Forfang @ 18.00 Sts Dobra skocznia pod niego, Niemcy źle sie tu czuja, Stoch raczej nie powinien wygrać, to jeszcze nie jest jego mega forma, Żyłą w gazie ale na wygraną chyba za mało, Ryoyu na bank już będzie obniżał loty, polecam
  15. Monf

    Sporty Walki 2018

    Michalski @ 1,45 Racic @ 1,40 Kornik @ 2,33 Szuli @ 1,33 Szymański 1,96 Saladin Parnasse kot 1,87 Koike @ 3,05 Mamed @ 1,55
×