Drzon Napisano 15 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 15 Marzec 2020 (edytowane) Dzień dobry, chciałem zapytać o kwestię związaną z wpłatą na kartę ecoPayz z konta bankowego. Robię to pierwszy raz i boję się, że popełnię jakiś błąd, a później będę się męczył, żeby to odkręcić. 1) Aby zapoznać się z *instrukcją dot. metod dokonywania wpłat i pełną listą dostępnych opcji, zaloguj się na swoje konto ecoAccount i wybierz **"Wpłać środki" w menu. 2) Zaloguj się na swoje konto i wybierz z menu: **"Wpłać środki" oraz numer rachunku ecoAccount, na który mają wpłynąć pieniądze. Wybierz metodę dokonywania wpłaty z wyświetlonej listy. Przy wpłatach bankowych w polu "Szczegóły płatności", wpisz numer referencyjny wyświetlony na stronie z instrukcjami dot. wpłaty." */** W tych dwóch punktach pada: *"instrukcja dot. metod dokonywania wpłat" oraz **"Wpłać środki" 1) Być może po zalogowaniu się, strona którą widzę i która ma w linku z frazę /deposits/, jest nazywana "instrukcją dot. metod dokonywania wpłat", ale nie mam tam do wybrania w menu: "Wpłać środki", a WPŁATA ŚRODKÓW. PS Zamieszczam screena tej strony która mi się wyświetla i o której piszę. https://imgur.com/ccfuEzQ 2) "Wpisz numer referencyjny wyświetlony na stronie z instrukcjami dot. wpłaty." - i znowu, zakładam, że gdyby chodziło o nr konta - to ktoś by napisał "wpisz numer konta", ale jedyny numer, który widzę w miejscu w którym jestem, to "Primary account". - Stąd moje wątpliwości, że jednak to wszystko mam załatwiać z innego miejsca na stronie mojego konta w ecoPayz. Proszę o pomoc. Ukryta zawartość Musisz być zalogowany, aby zobaczyć zawartość. Edytowane 15 Marzec 2020 przez Drzon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 15 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 15 Marzec 2020 Cytat Robię to pierwszy raz i boję się, że popełnię jakiś błąd, a później będę się męczył, żeby to odkręcić. Moja opinia daj sobie spokój, masz opcje depozytu lokalnego Przelewy24 i inne. Zasil sobie konto ecoPayz sprawdzonymi metodami. Ja nie przerabiałem tej metody, może ktoś inny Ci pomoze w tej konkretnej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 15 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 15 Marzec 2020 Godzinę temu, gregor5551 napisał: Moja opinia daj sobie spokój, masz opcje depozytu lokalnego Przelewy24 i inne. Zasil sobie konto ecoPayz sprawdzonymi metodami. Ja nie przerabiałem tej metody, może ktoś inny Ci pomoze w tej konkretnej sytuacji. Najprawdopodobniej dla moich podstawowych pytań to nie ma znaczenia i to mogą być dla przykładu "Przelewy24" 1) Zaczynam to wszystko robić dokładnie ze strony do której załączyłem screen? - Klikam WPŁATA ŚRODKÓW itp. 2) Ze strony SZYBKIE WSKAZÓWKI ecoPayz: "Przy wpłatach bankowych w polu "Szczegóły płatności", wpisz numer referencyjny wyświetlony na stronie z instrukcjami dot. wpłaty." - dalej nie wiem co mam wpisać. (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 15 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 15 Marzec 2020 Zrobiłem symulacje zasilenia przez Przelewy24 wszystko śmiga, teraz pytania: 1. Masz zweryfikowane konto do statusu Silver 2. Czy dziś (niedziela) twój bank obsługuje płatności P24 Jeżeli wszystkie odpowiedzi są na "TAK" pozostaje LC na ecoPayz tam dopytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 15 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 15 Marzec 2020 Konto Classic ma wiele ograniczeń https://imgur.com/ccfuEzQ, więc najlepiej od razu przejdź do procesu podwyższenia statusu konta do Silver. Aby to zrobić, należy: ustawić pytanie pomocnicze; zweryfikować e-mail poprzez kliknięcie przesłanego linku; wgrać skan dokumentu tożsamości (paszport, dowód, prawo jazdy) oraz skan dokumentu potwierdzającego adres (rachunek, wyciąg z banku); w ciągu następnych 1–2 dni weryfikacja KYC powinna zostać zakończona, a konto otrzyma status Silver. Status Silver oferuje przyzwoite limity i konto jest używalne, jednak w prosty sposób można uzyskać status Gold, który niesie ze sobą szereg korzyści, takich jak: mniejsza opłata za przewalutowanie: z 2,99% do 1,49%; brak opłaty za przelewy wewnętrzne pomiędzy kontami ecoPayz (w Silver: 1,5%); możliwość otwarcia subkont w innych walutach niż waluta główna. W ecoPayz można posiadać kilka kont w różnych walutach (PLN, USD, GPB, EUR itd.). 2 Zgłoszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 16 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 16 Marzec 2020 18 godzin temu, gregor5551 napisał: Konto Classic ma wiele ograniczeń https://imgur.com/ccfuEzQ, więc najlepiej od razu przejdź do procesu podwyższenia statusu konta do Silver. Aby to zrobić, należy: ustawić pytanie pomocnicze; zweryfikować e-mail poprzez kliknięcie przesłanego linku; wgrać skan dokumentu tożsamości (paszport, dowód, prawo jazdy) oraz skan dokumentu potwierdzającego adres (rachunek, wyciąg z banku); w ciągu następnych 1–2 dni weryfikacja KYC powinna zostać zakończona, a konto otrzyma status Silver. Status Silver oferuje przyzwoite limity i konto jest używalne, jednak w prosty sposób można uzyskać status Gold, który niesie ze sobą szereg korzyści, takich jak: mniejsza opłata za przewalutowanie: z 2,99% do 1,49%; brak opłaty za przelewy wewnętrzne pomiędzy kontami ecoPayz (w Silver: 1,5%); możliwość otwarcia subkont w innych walutach niż waluta główna. W ecoPayz można posiadać kilka kont w różnych walutach (PLN, USD, GPB, € itd.). Bardzo Ci dziękuję za odpowiedzi, jak przewalczę tę weryfikację i będę miał nadal jakieś problemy, to się odezwę. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigbraine777 Napisano 16 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 16 Marzec 2020 werfikacja konta do status gold i nie bedzie problemow z przyjeciem płatnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 16 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 16 Marzec 2020 6 godzin temu, bigbraine777 napisał: werfikacja konta do status gold i nie bedzie problemow z przyjeciem płatnosci A w jaki sposób weryfikuje się do GOLD? - to już kolejna taka podpowiedź, czyli warto się zaznajomić z tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 16 Marzec 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 16 Marzec 2020 To już grubsza sprawa Zweryfikuj swoją kartę kredytową lub debetową. Zweryfikuj swoją tożsamość Depozyt €5000 całkowicie lub €2500 kartą Miej aktywne konto Silver ecoAccount przez co najmniej 30 dni Transfer €25 000 w całości do sprzedawców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 17 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Marzec 2020 9 godzin temu, Gruby napisał: To już grubsza sprawa Zweryfikuj swoją kartę kredytową lub debetową. Zweryfikuj swoją tożsamość Depozyt €5000 całkowicie lub €2500 kartą Miej aktywne konto Silver ecoAccount przez co najmniej 30 dni Transfer €25 000 w całości do sprzedawców O kurde...Panowie rozmawiacie z leszczem , to na razie za wysokie progi na moje nogi, ale bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 17 Marzec 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Marzec 2020 Zrób silver i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeffb Napisano 17 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Marzec 2020 Ja mam vipa na ecoPayz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 18 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Marzec 2020 22 godziny temu, Gruby napisał: Zrób silver i będzie ok. No kurcze nie wiem co się zadziało, ale wyglada, że zweryfikowali mnie na GOLD, a ja nie zrobiłem nawet milimetra więcej, niż to co chcieli do SILVER. Nic w tych informacjach nie ma, że mam np. GOLD, ale z jakimiś ograniczeniami itp., a może jako laik tylko czegoś nie widzę. "Gratulacje, Twoje ecoAccount zostało zaktualizowane do poziomu Gold Witaj (), Z radością informujemy, że jesteś teraz posiadaczem konta Gold ecoAccount, które daje Ci jeszcze więcej możliwości i oferuje większe limity." https://imgur.com/toLiSw5 Co o tym myślicie, rzeczywiście trafiłem pełnowartościowe GOLD, bo jest tam akurat jakaś promocja itp.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 18 Marzec 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Marzec 2020 Na to wygląda, po lewej stronie pod imieniem i nazwiskiem masz "Gold ecoAccount" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 18 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Marzec 2020 32 minuty temu, Gruby napisał: Na to wygląda, po lewej stronie pod imieniem i nazwiskiem masz "Gold ecoAccount" ? TAK:https://imgur.com/rB5ydlL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 18 Marzec 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Marzec 2020 To Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 18 Marzec 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Marzec 2020 12 minut temu, Gruby napisał: To Dziękuję Wam za wszystkie podpowiedzi 1 Zgłoszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 22 Czerwiec 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 22 Czerwiec 2020 Bądź pierwszą osobą, która wypróbuje naszą nową kartę ecoPayz Mastercard® Zamierzamy wprowadzić nową kartę płatniczą – ecoPayz Mastercard®, która zastąpi Twoją obecną kartę ecoCard. Posiada ona całkiem nowy wygląd i innowacyjne funkcje pozwalające wykorzystać ją w pełni. Jednak zanim ją zaprezentujemy wszystkim klientom, chcemy poprosić kilka losowo wybranych osób, w tym Ciebie, o pomoc w ostatniej fazie testów, aby mieć pewność, że wszystko działa tak, jak powinno. Jako że jest to nowy produkt, może pojawić się kilka drobnych problemów technicznych, które będziemy musieli rozwiązać. Czym jest nowa karta ecoPayz Mastercard? To nasza nowa karta płatnicza podpięta do konta ecoPayz, w której ulepszyliśmy funkcjonalność i kilka funkcji: ✔️ Płatności zbliżeniowe – możesz szybko i bezpiecznie robić codzienne zakupy, przystawiając kartę do czytnika. ✔️ Obsługę wielu walut – masz możliwość zamówienia nawet 3 kart w 8 różnych walutach*. ✔️ Zaawansowane zabezpieczenia – możesz zablokować i odblokować kartę, wyłączyć opcję płatności zbliżeniowych, w sklepach stacjonarnych i dokonywania transakcji online, a także wypłacania środków z bankomatów. ✔️ Możliwość używania karty Mastercard na całym świecie – do płacenia online, w sklepach stacjonarnych i wypłacania pieniędzy z bankomatów w milionach lokalizacji, wszędzie tam, gdzie karty Mastercard są obsługiwane. ✔️ Kontrolę wydatków – karta daje natychmiastowy dostęp do środków zgromadzonych na koncie ecoPayz i umożliwia zasilenie go w dowolnym miejscu i czasie. Co musisz zrobić? Wystarczy, że zamówisz nową kartę i zaczniesz jej używać, to takie proste! Karta dostępna także w walucie PLN ! -> ecoPayz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 29 Lipiec 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 29 Lipiec 2020 Nasza nowa karta płatnicza jest już dostępna. Możesz otrzymać nową kartę ecoPayz Mastercard® z zaawansowanymi funkcjami Dzień dobry, Michał, Z przyjemnością przedstawiamy naszą nową kartę płatniczą ecoPayz Mastercard, która zastąpi obecną kartę ecoCard. Posiada ona całkiem nowy wygląd i innowacyjne funkcje pozwalające wykorzystać ją w pełni. Czym jest nowa karta ecoPayz Mastercard? To nasza nowa karta płatnicza podpięta do konta ecoPayz, w której ulepszyliśmy funkcjonalność i kilka funkcji: ✔️ Płatności zbliżeniowe – możesz szybko i bezpiecznie robić codzienne zakupy, przystawiając kartę do czytnika. ✔️ Obsługę wielu walut – masz możliwość zamówienia nawet 3 kart w 8 różnych walutach*. ✔️ Zaawansowane zabezpieczenia – możesz zablokować i odblokować kartę, wyłączyć opcję płatności zbliżeniowych, w sklepach stacjonarnych i dokonywania transakcji online, a także wypłacania środków z bankomatów. ✔️ Możliwość używania karty Mastercard na całym świecie – do płacenia online, w sklepach stacjonarnych i wypłacania pieniędzy z bankomatów w milionach lokalizacji, wszędzie tam, gdzie karty Mastercard są obsługiwane. ✔️ Kontrolę wydatków – karta daje natychmiastowy dostęp do środków zgromadzonych na koncie ecoPayz i umożliwia zasilenie go w dowolnym miejscu i czasie. Co musisz zrobić? Wystarczy, że zamówisz nową kartę i zaczniesz jej używać, to takie proste! Zaloguj się na swoje konto i zamów nową kartę. Jak tylko ją otrzymasz i aktywujesz, zastąpi ona Twoją(-e) poprzednią(-e) kartę(-y) ecoCard*, jeśli takową(-e) posiadasz, dzięki czemu będzie można zacząć z niej normalnie korzystać. -> ecoPayz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 8 Listopad 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 8 Listopad 2020 Jeżeli 99% transakcji kartą ecoPayz wykonuję w EURO, to wymieniając ją na ecoPayz Mastercard - korzystnie jest pozostawić EURO czy wybrać PLN? Pytam o to w kontekście korzystania z bankomatów w Polsce/płatności vs. ponoszone opłaty itp. To pytanie jest na bazie założenia, że jeżeli gdzieś chcę dokonać/wypłaty w EURO, to mogę tą kartą tego dokonać - przeliczając PLN na EURO i odwrotnie. Być może korzystniejsze jest taki przewalutowanie, niż ponoszone opłaty przy karcie z walutą EURO. Jeżeli tak to nie działa lub jest zupełnie nieopłacalne, to wiadomo, że to bez sensu. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 8 Listopad 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 8 Listopad 2020 Ja bym brał w € obecnie przy wypłacie z bankomatu trzeba liczyć 250 € jako 1100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drzon Napisano 8 Listopad 2020 Zgłoszenie Podziel się Napisano 8 Listopad 2020 Kurcze, nie jestem biegły w tej materii, ale mam wrażenie, że ta odpowiedź ma chyba związek z innym kontekstem - tym, że jeżeli nic nie pomyliłem, to można wypłacać jednorazowo 250 € (3 x dziennie?). Być może, dla osób, które w profesjonalny sposób ogarniają to wszystko, to się jakoś w oczywisty sposób łączy z moim pytaniem, ale chociaż oczywiście dziękuję za nią, to mnie ta podpowiedź nic nie mówi. Moje pytanie zdecydowanie koncentruje się na opłatach, przy operacjach, które wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 4 Grudzień 2020 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 4 Grudzień 2020 Codziennie, przez 21 dni rozdajemy 500 €! Nie możemy uwierzyć, że rok 2021 prawie minął i chcemy Ci podziękować za Twoje nieustanne wsparcie – dlatego ogłaszamy naszą tradycyjną promocję na koniec roku, w której codziennie możesz wygrać nagrodę pieniężną! Przez 21 dni grudnia będziemy codziennie rozdawać nagrody pieniężne w wysokości 500 €, a każdy z 5 szczęśliwych zwycięzców wygra 100 €. Tak, każdego dnia 5 zwycięzców otrzyma 100 €! A można wygrać więcej niż jeden raz. -> ecoPayz Użyj swojego konta ecoAccount Wystarczy, że zasilisz swoje konto ecoAccount (kwotą min. 25 €) dowolnego dnia między 1 a 21 grudnia, a automatycznie weźmiesz udział w losowaniu nagród w dniu zasilenia. To proste! Zwiększ swoje szanse Za każde zasilenie kwotą co najmniej 25 €, otrzymasz jeden los w loterii, która odbywa się danego dnia. Jeśli jednak zasilisz konto i dokonasz zakupu (za min. 25 €) u sprzedawcy ecoPayz, otrzymasz dodatkowy los za każde zasilenie i/lub zakup i tym samym zwiększysz swoje szanse na wygraną. Im więcej zasileń i zakupów dokonasz, tym więcej losów otrzymasz! -> ecoPayz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jartek87 Napisano 10 Luty 2021 Zgłoszenie Podziel się Napisano 10 Luty 2021 Czy wypłaty poprzez zestpay dochodzą w kilka minut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 10 Luty 2021 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 10 Luty 2021 Nie korzystałem jeszczem, ale nie jest to chyba natychmiastowe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruby Napisano 10 Wrzesień 2021 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 10 Wrzesień 2021 Szybciej wpłacaj i wypłacaj pieniądze, za darmo* nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych produktów i dbamy o to, aby można było w pełni wykorzystać możliwości swojego konta. W tym celu wprowadziliśmy właśnie osobiste wirtualne numery IBAN, z obsługą szybszych przelewów bankowych i niższymi opłatami. Możesz teraz wysyłać pieniądze na swoje konto ecoPayz lub otrzymywać wpłaty na nie, podając własne nazwisko jako odbiorcę. Zatem teraz, gdy wyślesz przelew lub jako odbiorca będziesz na niego czekać, środki wpłyną znacznie szybciej i przez pewien ograniczony czas ta usługa będzie całkowicie BEZPŁATNA*! Jak to działa? Wystarczy, że w sekcji „Wpłata” utworzysz wirtualne konto osobiste w € z numerem IBAN – będzie od razu gotowe do użycia! Możesz użyć tych danych na własnym rachunku bankowym w celu zasilenia salda swojego konta ecoPayz. A następnym razem, gdy zechcesz wypłacić pieniądze ze swojego konta ecoPayz na lokalny rachunek bankowy w €, przelew zostanie automatycznie przetworzony przy użyciu Twojego wirtualnego numeru IBAN – taniej i szybciej! Wypróbuj to już teraz – masz taką możliwość na koncie ecoPayz i w aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się