Skocz do zawartości

Trening/Dieta/Sylwetka


Mazur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakladam nowy temat. Coraz bardziej popularny jest zdrowy tryb zycia itp itd. Czytam, ze duzo biegacie trenujecie, pracujecie nad swoja sylwetką. Ten temat bedzie sluzyl do wymiany pogladow itd.

 

Od razu mam pytanie. Chce poprawic swoja sylwetke, nie jest ona mega zla, mam 180cm, jestem szczuply, troszke brzuszka widac %-) pozatym ok. Od czego zaczac aby spalic tluszcz na brzuchu? Dodam, ze jestem animatorem na orliku, wiec mam duzo czasu, 35h/tydzien jestem na orliku. Gram 2-3 w tygodniu w pilke rekreacyjnie + od 2 lat gram w tenisa zeimnego 2-3x tydzien w sezonie. Aktywnosci fizycznej duzo ale moze trzeba cos dolozyc, pewnie bieganie i moze cos wpiperzac aby tluszcz sie szybciej spalil, jakas dieta?

 

Jestem w tym temacie zielony, prosze o porady.

 

Posty "dla beki" będą kasowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak chcesz sobie ułożyć dietę, to na tej stronie pobierzesz program, który Ci wyliczy zapotrzebowanie na tłuszcze, białka, węglowodany. Dalej masz wszystkie produkty i tabele do ułożenia diety, tak aby bilans się zgadzał z Twoim.

 

http://www.darkthorn.republika.pl/dp.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

banita88, tak to sobie może zawodowiec układać. Według mnie głupotą jest tak skrupulatne liczenie wszystkiego przez zwykłego człowieka, który chce trochę popracować nad sobą. Wystarczą podstawy diety i ogólne zapotrzebowanie na kalorie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

restrykcyjna zbalansowana dieta wymaga jednak pewnego poswiecenia, skoro jestes szczuply i uprawiasz sport po prostu poczytaj troche o odzywianiu i przyswajja podstawy - unikaj smieciowego zarcia, wegli slabej jakosci, odstaw/ogranicz sobie biale pieczywo, ziemniaki etc moze znajdz czas na siłownie

 

e; BePe mnie uprzedził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach