Skocz do zawartości

Jak grać żeby wygrywać?


kucharek89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Pytanie bardzo prymitywne i wygląda raczej na pytanie kogoś kto dopiero zaczyna grać i łudzi się na prostą wygraną. Jednak ja gram od ponad roku. Raz byłem na wozie raz pod wozem. Stosuje różne metody analiz. Analizuje m.in. pozycje w tabeli, gole strzelone i stracone w ostatnich meczach, wygrane i przegrane w ostatnich meczach, kontuzje, kartki, rezultaty spotkań danych drużyn w ostatnich latach, itp. Mimo to moja skuteczność jest bardzo niska, tzn. taka, że niepozwala mi wychodzić na plus. Wiem, że sport to w pewnym sensie loteria, dlatego nie ma w nim pewniaków, mimo, że wszystko wskazuje na to, że dana drużyna wygra. A przecież wiadomo, że są ludzie którzy mają wysoką skuteczność opierając się na analizach, i wiedzy ogólnej o sporcie. Dlatego chciałem się spytać czego nie biore jeszcze pod uwagę, jak Wy analizujecie mecze i określacie jaki będzie rezultat. Czy macie poprostu tylko szczęście :D Proszę o pomoc, z góry wszystkim dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Proszę o pomoc, z góry wszystkim dzięki.

Hm.. jak by bylo wiadomo, jak grac zeby wygrac, to kazdy by tak robil, ale mozna minimalizowac ryzyko strat, popatrz na niektorych typerow, ktorzy bardzo dobrze typoja i wychodza na plus, sprobuj progresja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja nie cierpie progresji :D Ale jak już stawiam na jakiś meczyk, to tylko, gdy faworyt (według mnie) swój ostatni mecz przegrał i dany mecz gra u siebie. Grając u siebie, ma większy doping od swoich kibiców, a gdy przegrał ostatni mecz - ma większą motywację aby owy wygrać :D Gdzieś na forum jest bliżej opisany ten sposób analizowania, zrobiłem nawet symulacje tych typów kilku drużyn z premierleague z anglii z owego sezonu. A aktualnie gram systemem na dokładne wyniki i świetnie mi w nim idzie :D Ten też jest opisany na forum. Wysokich wygranych życzę :D

Odnośnik do komentarza