Skocz do zawartości

The Best Types By Łukasz Gramza !!


gramza

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Mam na imię Łukasz !!! Od ponad półtora roku jestem "Typerem - Amatorem" Od dziś tutaj będę wstawiał posty ze swoimi typami i chciałbym zasięgać rad oraz je dawać Życzę wysokich wygranych !!! :DD :D

 

%-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


OtO moje typy na sobotę(Piłka nożna mężczyźni IO, ćwierćwinał) :

 

 

 

21-08 Sobota

 

17:00 Wlochy - Mali 1

17:00 Irak - Australia x2

20:00 Argentyna - Kostaryka 1

20:00 Paragwaj - Korea Pld. 2

 

PISZCIE CO O TYM SĄDZICIE ...... :arrow::arrow::arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest moje zdanie i możesz sie z nim nie zgodzić ale co mi tam.

 

Ja w sobote postawie napewno na ARG. i Irak obydwa jako single za coś wiekszego.

Co do reszty to włochy na 80% i Korea na 65% wejdą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na wasze opinie i stawiam tutaj pytanie :

 

Czy Australia ma szanse wygrać z Irakiem ?? Bo moim zdaniem Irak ma drastyczny spadek formy i uważam, że Australia powinna wygrać ten mecz. Wacham się więc nad tym czy postawić na niego z podpórką czy bez ??

 

Jak sądzicie.... :frown: ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za opinię Lucyfer21 lecz nie jestem pewnien co do Iraku , Myślę , że Australia da z siebie wszystko i zremisuje bądź wygra :D W końcu to są IO a Australia całkiem dobrze sobie w czasie nich radzi..... no niewiem nie jestem przekonany do końca :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to są moje typy które uważam że wejdą w stu procentach i nie zamierzam tu popierać ich argumentami bo są zbędne, no może jedno DRUŻYNY, NA KTÓRE STAWIAM JUTRO Są o klasę lepsze od ich przeciwników i prawie wszystkie grają na swoim boisku.... Wszystko pójdzie w STS'ie za stawkę 5 lub 7 jeszcze zobaczę

 

Arsenal - Middlesbrought 1

Newcastle - Tottenham 1