Jump to content

Recommended Posts

Guest Snape90

Witam wszystkich, 

jestem nowy, więc kilka słów o sobie :)

Pracuję jako dziennikarz sportowy. Bukmacherkę traktuję jako sposób na dorobienie sobie kilku stówek do wypłaty :)

Gram kupony z AKO: 1.50 za 100 zł. Miesięcznie dorabiam sobie ok 400 zł. Ktoś powie, że to nie dużo? Mnie tyle wystarcza. Wolę mieć regularne zyski składające z mniejszych kwot niż "gruszki na wierzbie" :)

A dlaczego zakładam temat? Powód jest jeden: Ma mi to pozwolić trzymać się reguł. Moją bolączką jest chęć szybkiego odegrania się, a ten temat ma przypominać mi o zdrowym rozsądku :)

To zaczynamy!

#1. Jako, że dziś wpłaciłem sobie 400 zł i od dziś zacząłem, wklejam sobie mój kupon z dnia (jest już zakończony, ale nie mam zamiaru się przed nikim tłumaczyć).

1_4.jpg

Edited by Snape90

Guest Snape90

#2 Kupon na noc. Wydaje mi się Mega Bezpieczny. W meczu Brookly - Boston linia jest ustawiona strasznie nisko. W meczu Florida - Dallas spodziewam się bardzo dużej ilości bramek. 

EDIT:

2.jpg

Z FARTEM!!! :)

Edited by Snape90

Guest Snape90

Po udanej nocce czas na środę. Moją uwagę przykuło spotkanie polskiej ligi koszykówki. Uważam, że spotkanie będzie wyrównane ale w dobrym słowa tego znaczeniu i oba zespoły zagrają odważnie. Myślę nawet, że over może oscylować ponad 160 pkt. Ja gram bardzo bezpiecznie. 

Drugim meczem, nad którym się zatrzymałem jest mecz z ligi urugwajskiej. Myślę, że oba zespoły coś w tym meczu strzelą (być może nie jedną bramkę). Over 1.5 wydaje się bardzo bezpiecznym typem. AKO jak  założeniu  ~1.50.

3.jpg

Z FARTEM!

Edited by Snape90

Guest Snape90

Koszykarze New York są zdecydowanymi faworytami i powinni porządnie zapunktować. Linię na poziomie 192 powinni razem z gośćmi spokojnie pokryć. 

Z 3 spotkań NHL tutaj Over 3.5 wydaje mi się najpewniejszy. 

4_1.jpg

Z FARTEM!

Edited by Snape90

Guest Snape90

W meczu Rampla - Boston spodziewam się bramek z obu stron. Wydaje mi się, że over 1,5 pokryje się leciutko.