Guest Snape90 Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 (edited) Witam wszystkich, jestem nowy, więc kilka słów o sobie Pracuję jako dziennikarz sportowy. Bukmacherkę traktuję jako sposób na dorobienie sobie kilku stówek do wypłaty Gram kupony z AKO: 1.50 za 100 zł. Miesięcznie dorabiam sobie ok 400 zł. Ktoś powie, że to nie dużo? Mnie tyle wystarcza. Wolę mieć regularne zyski składające z mniejszych kwot niż "gruszki na wierzbie" A dlaczego zakładam temat? Powód jest jeden: Ma mi to pozwolić trzymać się reguł. Moją bolączką jest chęć szybkiego odegrania się, a ten temat ma przypominać mi o zdrowym rozsądku To zaczynamy! #1. Jako, że dziś wpłaciłem sobie 400 zł i od dziś zacząłem, wklejam sobie mój kupon z dnia (jest już zakończony, ale nie mam zamiaru się przed nikim tłumaczyć). Edited November 15, 2017 by Snape90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snape90 Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 (edited) #2 Kupon na noc. Wydaje mi się Mega Bezpieczny. W meczu Brookly - Boston linia jest ustawiona strasznie nisko. W meczu Florida - Dallas spodziewam się bardzo dużej ilości bramek. EDIT: Z FARTEM!!! Edited November 15, 2017 by Snape90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snape90 Posted November 15, 2017 Report Share Posted November 15, 2017 (edited) #3 Po udanej nocce czas na środę. Moją uwagę przykuło spotkanie polskiej ligi koszykówki. Uważam, że spotkanie będzie wyrównane ale w dobrym słowa tego znaczeniu i oba zespoły zagrają odważnie. Myślę nawet, że over może oscylować ponad 160 pkt. Ja gram bardzo bezpiecznie. Drugim meczem, nad którym się zatrzymałem jest mecz z ligi urugwajskiej. Myślę, że oba zespoły coś w tym meczu strzelą (być może nie jedną bramkę). Over 1.5 wydaje się bardzo bezpiecznym typem. AKO jak założeniu ~1.50. Z FARTEM! Edited November 16, 2017 by Snape90 Link to comment Share on other sites More sharing options...