Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Temat głównie dla siebie, jak będę podawał kupony, to może będzie lepsza motywacja do działania :D Jestem amatorem, więc radze podchodzić z dystansem do kuponów. Postaram się wrzucać komentarze do granych typów.

 

#1

FC Red Star 93 - Paris Fc98   Typ: 1  @ 1,77

Belenenses Lizbona - Sporting Lizbona   Typ: 2 @ 1,37

AKO: 2,45 Stawka: 8zł Wygrana: 19.40

 

Red Star gra u siebie, dzisiaj jest szansa dla drużyny aby dostać się na 3 miejsce w tabeli. Ogólnie mecze nie wyglądają źle, ostatnie 8: 5W, 1R, 2P, w przeciwieństwie do Paris FC zamykającego tabelę: 4R i 4P. H2H w 2015 wyglądały następująco: 0:1 oraz 2:1, oczywiście dwa mecze dla Red Star. Wygrzebane składy z francuskiej strony:

Red Star : Balijon - Palun, Jeanvier ou Cros, Fournier, Amieux ou Hergault - Da Cruz (cap.), Boé-Kane - Bouazza, Makhedjouf, Sliti - Ngamukol. 
Paris FC : Thébaux (cap.) - Glombard, Mohsni, Pierre, T. Keita - Jean-Tahrat, I. Keita ou Gamiette, Pereira de Sa - B ahamboula ou Ayari, Camara, Grange.
 
Dorzucam do tego wygraną Sporting Lizbony plasującego się na 2 miejscu w tabeli, ostatnie dwie wygrane (5-1) i (1-2) napewno podniosły
motywację pod dwóch przegranych i remisie do dogonienia faworyta w tabeli brakuje im 5pkt, grając dzisiaj z Beleneses mają szanse
uzyskać 3 pkt. Beleneses z 11 miejsca w tabeli ostatnie 8 meczy rozgrało z 3W, 2R i 3P. Ostatni ich mecz pokazał, że nie jest łatwo ich pokonać, dopiero w 90' Carvalho (Sporting) strzelił karnego. Nie wygrzebałem składów obu drużyn z internetów, ale jeśli zagrają tymi z ostatnich meczy to obstawiam na wygraną Sporting Lizbona.
Edytowane przez Mathetsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Słaby początek ale tak jak pisałem na początku, jestem amatorem ;p

#1 :minus:  #2 :minus: 

 

#3

Bayern Monachium - Benfica Lizbona over 1.5 @1.18
Brentford FC - Bolton Wanderers over 1.5 @1.22
Reading FC - Nottingham Forest over 1.5 @1.38
AKO: 1.99 Stawka: 10zł Wygrana: 19.87 zł