Jump to content

[<font color=green>KD</font>] To nie tak jak myślisz. Typy z innej perspektywy.

Guest GlobalHuman
 Share

Recommended Posts

Guest GlobalHuman

Witam wszystkich userów tego forum, tych co mają ogromną styczność z bukmacherką, ale również tych którzy dopiero zaczynają. Może na początek parę słów o mnie, o moim doświadczeniu i jak będzie wyglądała moja praca na tym forum. Otóż... Gram w zakłady od 15 lat, zacząłem kiedy miałem 15 lat. Były to stawki 5-10 zł, natomiast teraz to się obróciło w kolosalne stawki. Typy czerpię z polskich źródeł, (ale o tym powiem w bliskiej przyszłości ponieważ nie chce wszystkiego publikować na początku w jednym poście), i oczywiście swoje. Moimi silnymi stronami są: NBA i NHL, piłka nożna (bardzo duża ilość lig), siatkówka: tutaj wchodzi w grę parę lig m.in. Polska, puchary, mistrzostwa (właśnie takie rozgrywki jakie teraz są rozgrywane w siatkówkę). Wspomniałem o typach z Polski, ze źródeł których nie ujawnię w tym poście, tak. Są to typy płatne, płacę za nie, a do tego stowarzyszenia dostałem się po znajomości, ponieważ grałem w lidze okręgowej w Wielkopolsce i poprzez klub mam "wtyki" w tej spółce. W moim temacie typy będą podawane moje oraz z mojego źródła, jeżeli ktoś chce abym pisał przy każdym typie "Mój" , "Zródło" to proszę śmiało pisać. Z czasem, jeżeli będzie bardzo dobrze szło i skuteczność będzie przynosiła owoce to będę prosił o jakieś składki, albo po prostu opłaty. Powiem tylko, że na tydzień wykup typów kosztuje 300 zł, więc nie jest to mało. Zaczynamy już od dzisiaj, dziennie będzie typów 1-3 po różnych kursach, ale nie niższych niż 1.6/1.7, bo uważam, że kursy 1.5 ludzie mogą sobie wytypować bez najmniejszego problemu, takie jest moje zdanie.

Zaczynamy!

Guest GlobalHuman
im szybciej ban tym lepiej :bz:

Słucham ? :zdziwiony:

Guest GlobalHuman

Liga: Malezja: SuperLiga

Mecz: PKNS FC - Selangor

Typ: PKNS FC+0.5

Kurs: 1.75