Jump to content

[<font color=red>KZ</font>] Typy - kowalenko

Guest kowalenko
 Share

Recommended Posts

Guest kowalenko

Witam. Postanowiłem ,że będę się dzielił z wami moimi typami . Zajmuję się grą bukmacherską od około 2009 roku, zapewne jak każdy miałem lepsze i gorsze dni. Jakiś czas temu kumpel poradził ,abym publikował swoje typy i tak oto tu jestem :D.

Myślę ,że to dobra rada. Gram płaską stawka - 100zł

Zaczynam od meczu z 1. Polskiej Ligi, a mianowicie:

Warta Poznań - Stomil Olsztyn ,godz. 17:00

Typ 2

Kurs 1,90

Wynik 1:1

100zł :minus:

Guest kowalenko

Na dziś polecam mecz z Czeskiej Gambrinus Ligi ,a mianowicie :

Sigma Olomouc - Plzen , godz. 19:30

Typ 2

Kurs 1,85

Wynik 0 : 1

85 zł :plus:

Guest kowalenko

Piast Gliwice - Korona Kielce

Typ 1

Kurs 1,85

Wynik 1:1

100zł :minus:

Witam. Na dziś tylko jeden mecz a mianowicie mecz Piasta przeciwko Koronie. Piast ma zamiar utrzymać 3 miejsce i zdobyć udział w LE , Korona "Niby" ma jeszcze szanse na puchary , ale mecze na wyjazdach w jej wykonaniu totalna klapa , zdobyli tylko 4 pkt - 4 remisy. Piast w rundzie wiosennej gra fenomenalnie 6 zwycięstw , 4 remisy i 2 porażki w sumie zdobył 22 pkt. Korona zaczęła sensacyjnie rozgrywki pokonując Legię , bilans z rundy wiosennej wynosi 5 zwycięstw , 3 remisy i 4 porażki.Największym osłabieniem Korony to strata ich najlepszego piłkarza i mentora drużyny Maćka Korzyma.Patrząc na statystyki, można zauważyć, że we wszystkich spotkaniach, w których gola zdobywał Korzym, Korona zdobywała punkty. W pięciu przypadkach był to komplet oczek, a w pozostałych czterech kielczanie remisowali. Jednak oprócz oczywistej pomocy w postaci zdobytych bramek, Maciej Korzym stał się mentalnym przywódcą ekipy Leszka Ojrzyńskiego, a pokazał to gdy w niedzielę pomimo ciężkiej kontuzji wrócił na stadion, by dopingować kolegów. Sądzę ,że Piast na spokoju ogra zespół Ojrzyńskiego.

Guest kowalenko

Na dziś tripel , a mianowicie:

Altach - Kapfenberg

Typ 1

Kurs 1,90