Gość kowalenko Napisano 21 Maj 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 21 Maj 2013 Witam. Postanowiłem ,że będę się dzielił z wami moimi typami . Zajmuję się grą bukmacherską od około 2009 roku, zapewne jak każdy miałem lepsze i gorsze dni. Jakiś czas temu kumpel poradził ,abym publikował swoje typy i tak oto tu jestem . Myślę ,że to dobra rada. Gram płaską stawka - 100zł Zaczynam od meczu z 1. Polskiej Ligi, a mianowicie: Warta Poznań - Stomil Olsztyn ,godz. 17:00 Typ 2 Kurs 1,90 Wynik 1:1 100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kowalenko Napisano 22 Maj 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 22 Maj 2013 Na dziś polecam mecz z Czeskiej Gambrinus Ligi ,a mianowicie : Sigma Olomouc - Plzen , godz. 19:30 Typ 2 Kurs 1,85 Wynik 0 : 1 85 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...