Guest mathieu99 Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 Cześć jestem nowy na tym forum i nie wiem czy do odpowiednie miejsce na moją sprawę, ale napiszę... Postawiłem dziś w PROFESJONALU zdarzenie: Jankovic - Bartoli dokładny wynik 2:0 1,50 Panie rozegrały pierwszego seta, który zakońzcył sie wygraną Bartoli 6:1, w drugim Bartoli prowadziła 1:0 i jankovic poddała spotkanie z powodu kontuzji. Pytałem kolegi, on mi powiedział że Profesjonal tzw. Krecze zalicza jako zwrot ale nie był tego pewien w 100%, więc pytam Was. Liczę na odpowiedź, najlepiej osoby, która doświadczyła czegoś podobnego. Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 zobacz regulamin na ich stronie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pyrlik Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 Też mi się wydaje, że w Profesjonalu dają zwroty za krecz, ale dla większej pewności sprawdź w ich regulaminie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazur Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 par. 26: Zwrot zakładów. 1). Zakłady zostają zwrócone w stawce, jeżeli : * mecz został błędnie podany z winy Profesjonał Sp. z o.o.(np. mecz nie został rozegrany, albo nie miał być grany, * zakład został w sposób oczywisty zawarty po faktycznym rozpoczęciu spotkania, meczu lub innej okazji zawierania zakładów, ewentualnie w trakcie jego trwania, * mecz nie został zakończony oficjalnym wynikiem lub doszło do jego przerwania, * spotkanie o ustalonym regulaminowym czasie gry nie zostało w ogóle rozpoczęte lub wznowione i dograne w czasie ustalonym przez Spółkę (patrz postanowienia par. 8 regulaminu ) bez względu na fakt, kiedy i przy jakim stanie spotkanie zostało przerwane, * spotkanie zostało rozegrane odwrotnie, tzn. że korzyść płynąca z grania na własnym boisku miał zespół podany w nagłówku zakładu jako goście. Ta reguła nie dotyczy spotkań na gruncie neutralnym, spotkań turniejowych w miejscu wcześniej ustalonym itp. A więc nawet ewentualne zamknięcie boiska gospodarzy lub wybór neutralnego boiska czy dobrowolny wybór boiska przeciwnika jako miejsca, gdzie odbywa się mecz, nie unieważnia zakładu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duncan Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 Rozegrany był cały pierwszy set, a więc liczą wygraną Bartoli, zwrot tylko w przypadku nierozegrania choćby jednego całego seta . Pewny nie jestem, ale chyba tak właśnie jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazur Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 * mecz nie został zakończony oficjalnym wynikiem lub doszło do jego przerwania, Oficjalny wynik jest,więc chyba nie zwrócą... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pershing Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 W Profie zawsze uznwali krecze, wiec kupon do kosza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now