Skocz do zawartości

Surebety


szachinista

Rekomendowane odpowiedzi

Gram w surebety od ponad 4 lat. Chciałbym Wam trochę opowiedzieć o surebetach :)

 

 

Surebet - jest to zestaw zakładów, dzięki którym mamy pewność wygranej bez ponoszenia ryzyka.

 

 

1. Co to jest surebet?

 

Przykładem surebetu jest taki zestaw:

Federer - Nadal

Bwin kursy 1,50 2,40 (regulamin -> ważny po odbiciu 1 piłki)

Expekt kursy 1,30 3,20 (regulamin -> ważny po zdobyciu 1 punktu)

 

(marża obu buków jest na poziomie ok. 7,6% tak przy okazji)

 

Obstawiamy kursy wyższe czyli:

Bwin 1,50

Expekt 3,20

 

Załóżmy że mamy do dyspozycji 100zł. Policzmy jakie musimy dobrać stawki:

3,20:(1,50+3,20)*100 = 68,09 - stawka na kurs 1,50

Zatem stawka na kurs 3,20 wynosi 100-68,09=31,91

 

Wygrana niezależnie od rezultatu wynosi 68,09*1,50=31,91*3,20=102,13

 

Skąd takie dziwne obliczenia? No cóż - wysil się i weź kartkę do ręki. Rachunki są na poziomie podstawówki ;) (układ zdaje się dwóch równań z dwoma niewiadomymi). Żeby coś w życiu osiągnąć, trzeba dać coś z siebie :)

 

To co usłyszysz, zapomnisz.

To co zobaczysz, zapamiętasz.

To co zrobisz, zrozumiesz.

 

2. Do czego wykorzystuje się surebety?

 

- bezpiecznie i szybko obrócić bonus

- dla zysku (zwykle 1-5%)

- jako kantor (długo by o tym pisać)

 

 

3. Czy rzeczywiście niczym nie ryzykujemy?

 

Jeśli gracie prawdziwe surebety, a nie to co się nimi wydaje, to są one bezpieczne i niczym się nie ryzykuje. Szansę wtopienia surebeta spełniającego wszystkie odpowiednie kryteria porównałbym do szansy utraty życia po wyjściu na ulicę :)

 

Najczęstsze wpadki są z oczywistych błędów graczy, którzy myślą że jak już się dowiedzieli co to jest surebet, to mogą zgarniać kasę z czego popadnie :D

 

Typowe błędy to:

- nieczytanie regulaminów (różnice u różnych buków najczęściej w tenisie, hokeju itp.)

- stawianie na ewidentnie źle wystawione kursy przez bukmacherów (wtedy zawsze są zwroty)