Gość szachinista Napisano 14 Luty 2008 Zgłoszenie Podziel się Napisano 14 Luty 2008 Gram w surebety od ponad 4 lat. Chciałbym Wam trochę opowiedzieć o surebetach Surebet - jest to zestaw zakładów, dzięki którym mamy pewność wygranej bez ponoszenia ryzyka. 1. Co to jest surebet? Przykładem surebetu jest taki zestaw: Federer - Nadal Bwin kursy 1,50 2,40 (regulamin -> ważny po odbiciu 1 piłki) Expekt kursy 1,30 3,20 (regulamin -> ważny po zdobyciu 1 punktu) (marża obu buków jest na poziomie ok. 7,6% tak przy okazji) Obstawiamy kursy wyższe czyli: Bwin 1,50 Expekt 3,20 Załóżmy że mamy do dyspozycji 100zł. Policzmy jakie musimy dobrać stawki: 3,20:(1,50+3,20)*100 = 68,09 - stawka na kurs 1,50 Zatem stawka na kurs 3,20 wynosi 100-68,09=31,91 Wygrana niezależnie od rezultatu wynosi 68,09*1,50=31,91*3,20=102,13 Skąd takie dziwne obliczenia? No cóż - wysil się i weź kartkę do ręki. Rachunki są na poziomie podstawówki (układ zdaje się dwóch równań z dwoma niewiadomymi). Żeby coś w życiu osiągnąć, trzeba dać coś z siebie To co usłyszysz, zapomnisz. To co zobaczysz, zapamiętasz. To co zrobisz, zrozumiesz. 2. Do czego wykorzystuje się surebety? - bezpiecznie i szybko obrócić bonus - dla zysku (zwykle 1-5%) - jako kantor (długo by o tym pisać) 3. Czy rzeczywiście niczym nie ryzykujemy? Jeśli gracie prawdziwe surebety, a nie to co się nimi wydaje, to są one bezpieczne i niczym się nie ryzykuje. Szansę wtopienia surebeta spełniającego wszystkie odpowiednie kryteria porównałbym do szansy utraty życia po wyjściu na ulicę Najczęstsze wpadki są z oczywistych błędów graczy, którzy myślą że jak już się dowiedzieli co to jest surebet, to mogą zgarniać kasę z czego popadnie Typowe błędy to: - nieczytanie regulaminów (różnice u różnych buków najczęściej w tenisie, hokeju itp.) - stawianie na ewidentnie źle wystawione kursy przez bukmacherów (wtedy zawsze są zwroty) - stawianie więcej niż żal stracić (to się często na nas mści) kierując się zyskiem - nie zwracanie uwagi na limity itp itd dłu