Skocz do zawartości

System blokowy


damyan90

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym jeśli chodzi o systemy. Chciałbym się dowiedzieć, od jakiś expertów :p co opłaca się grać grająć system blokowy w stsie np :p Może jakieś rady małe :D jak dobierać spotkania i czy podpierać dużo :) Ja myślałem o czymś takim: obstawie sobie pewniejsze mecze na kilka dni z góry, powiedzmy że na 3dni i będą 3bloki. W każdym bloku ako2 i do tego pewniaki. Kurs pewniaków też koło 2 ale byłoby to under/over plus jakiś 1X np :p Co o tym myślicie? Chciałbym głównie żeby się ślimak wypowiedział bo on tym grał i całkiem nieźle mu szło. Może zaprezentowałby znowu takie kuopony, choćby wirtualnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Anonymous

ja nic nie wiem ;)

Popielniczka (ala Fenix z popiołów) ;) ma o tym pojęcie

 

bloki o ktorych mówisz nie różnią się niczym innym od zwykłych rozpisów oprócz tego że w miejsce jednego meczu możesz wstawć kilka (ograniczenie jest tylko w sumie meczów na kuponie, w stsie max bodajże 32) no i stawka min. jest 1zł a nie 2. Te o których mówisz czyli 5z7, 2z4 są spoko, ale...

 

Najczęściej grałem systemami "26" i "57". Pierwszy zawiera w sobie 2z5 3z5 4z5 i AKO, drugi 2z6 3z6 4z6 5z6 i AKO.

AKO 2 na blok + pewniaki AKO 2 daje ci zwrot (mniej-więcej) całej stawki przy 3 trafionych. Im więcej tym więcej $$$. Przy 6 trafionych jesteś mistrz :)

 

 

przeszukaj hydepark po takie tematy: http://obstawianie.com/viewtopic.php?t=4948&start=0

 

ps. w sumie w dobrym momencie mi o tym przypomnialeś bo ludzkie ligi znowu grają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach