damyan90 Napisano 22 Styczeń 2006 Zgłoszenie Podziel się Napisano 22 Styczeń 2006 Jestem początkującym jeśli chodzi o systemy. Chciałbym się dowiedzieć, od jakiś expertów co opłaca się grać grająć system blokowy w stsie np Może jakieś rady małe jak dobierać spotkania i czy podpierać dużo Ja myślałem o czymś takim: obstawie sobie pewniejsze mecze na kilka dni z góry, powiedzmy że na 3dni i będą 3bloki. W każdym bloku ako2 i do tego pewniaki. Kurs pewniaków też koło 2 ale byłoby to under/over plus jakiś 1X np Co o tym myślicie? Chciałbym głównie żeby się ślimak wypowiedział bo on tym grał i całkiem nieźle mu szło. Może zaprezentowałby znowu takie kuopony, choćby wirtualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Anonymous Napisano 22 Styczeń 2006 Zgłoszenie Podziel się Napisano 22 Styczeń 2006 ja nic nie wiem Popielniczka (ala Fenix z popiołów) ma o tym pojęcie bloki o ktorych mówisz nie różnią się niczym innym od zwykłych rozpisów oprócz tego że w miejsce jednego meczu możesz wstawć kilka (ograniczenie jest tylko w sumie meczów na kuponie, w stsie max bodajże 32) no i stawka min. jest 1zł a nie 2. Te o których mówisz czyli 5z7, 2z4 są spoko, ale... Najczęściej grałem systemami "26" i "57". Pierwszy zawiera w sobie 2z5 3z5 4z5 i AKO, drugi 2z6 3z6 4z6 5z6 i AKO. AKO 2 na blok + pewniaki AKO 2 daje ci zwrot (mniej-więcej) całej stawki przy 3 trafionych. Im więcej tym więcej $$$. Przy 6 trafionych jesteś mistrz przeszukaj hydepark po takie tematy: http://obstawianie.com/viewtopic.php?t=4948&start=0 ps. w sumie w dobrym momencie mi o tym przypomnialeś bo ludzkie ligi znowu grają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...