Skocz do zawartości

Zdzierstwo czy życzliwość!


Zyla

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałęm dzisiaj meila od jakiegoś albert1952@o2.pl o temacie "Profesjonalne typy".

Czy ktos już s tego korzystał?

Czy to jest skuteczne?

Czy to nastepny, szukający naiwnych?

 

Cały tekst MEILA:

 

Cześć

 

Chciałbym przedstawić Ci specjalną ofertę!!!

 

Obecnie biorę udział w konkursie na www.magbets.pl w TOP 10 mój nick to emil1980.

Klikając na nick możesz zobaczyć jakie mam wyniki.

Dodatkowo przesyłam w załączniku screen z moimi wynikami.

 

 

Gram u bukmachera od 7 lat.

Stworzyłem specjalną grupę osób, którym podaję typy bukmacherskie.

Jako, że mam bardzo dużą skuteczność (od 90%-100% - ostatnie 12 miesięcy) wierzę, że wiele osób dzięki mnie zacznie podobnie jak ja regularnie wygrywać pieniądze!!!.

 

Co OFERUJĘ i co GWARANTUJĘ Ci ze swojej strony:

 

1) 100% uczciwości

2) tylko PEWNE typy i GOTOWE kupony, które pozwolą Ci wygrywać!!!!

3) tylko takie typy i kupony, które sam będę grał!!!

4) typy niedostępne nigdzie indziej!!! tzn. że nie będę ich zamieszczał na ŻADNEJ STRONIE ani nigdzie indziej!!!

5) typy zawsze ,,na czas’’ - co najmniej na 24 godziny przed meczem, tak abyś ZAWSZE ZDĄŻYŁ je obstawić, niezależnie od tego gdzie grasz!!!

6) gwarantuję Ci, że zaczynając grę od małych stawek szybko pomnożysz swoje pieniądze!!! (ja zaczynałem od 2 zł na kupon - obecnie stawiam kilkadziesiąt razy więcej).

 

W jaki sposób dostać się do tej SPECJALNEJ GRUPY?

WYSTARCZY OPŁACIĆ SYMBOLICZNY ABONAMENT KTÓRY WYNOSI:

 

Opcja 1:

 

1 miesiąc - 15 zł.

 

Opcja 2:

 

3 miesiące - 30 zł

 

(powyższe ceny obowiązują w okresie promocyjnym trwającym do końca sierpnia 2005r)

 

 

Wybierając opcję 2 otrzymujesz ode mnie dodatkowo: 7 systemów do gry

u bukmachera o wartości przekraczającej 200 zł (systemy te są ostro reklamowane w Internecie). Ty dostaniesz je ode mnie za darmo!!!