Skocz do zawartości

LARGO zaczyna grać


Largo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj postawiłem na TENIS

KUPON 1

 

Mirnyi - Gasquet 2 (1,55) :))

Ancic - Hernych Jan 1 (1,2) :))

Llodra - Philippoussis 1 (2,2) :))

STAWKA 5

KURS 4,09

Ewentualna Wygrana 20,45 :))

 

po doliczeniu jeszce jednego kuponu i odliczeniu dzisiejszych przegranych na koncie zostaje 148,45 i od dzisiaj przeczucam się na progresje. Obstawiac będe MLB.

Los Angeles Angels

Los Angeles Dodgers

 

obstawiam że te drużyny będą przegrywały tak więc cały czas będe stawiał na ich przegraną

 

jeżlei chodiz o stawki to przedstawiają się one w nastęnujący sposób

2 - 4 - 16 - ... i tak dalej

 

doradźcie mi czy to jest dobry pomysł progresją będe się bawil pierwszy raz tak więc jestem troszke zielony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam... jesli chcesz rade to jest to zly pomysl... tzn. progresja MLB jak najbardziej i z tym sie zgadzam ale inaczej to musisz rozplanowac. Na bank nie osiagniesz zysku jak bedziesz mnozyl stawke x2 jak bedziesz przgrywal... musisz ustalic zysk jaki chcesz osiagnac... np. +10 zł kazdego wieczoru i tak obliczac zeby po ukonczeniu progresju na danym poziomie być te +10 zł do przodu. Rowniez gra na przegrana druzyn nie jest za ciekawym tematem... lepiej wybierac sobie druzyne kazdego dnia i ciagnac na nia progresje w przypadku jej przegranej. Poobserwuj jeszcze tematy i zobacz na czym to polega... zobacz moj temat Krzyska i kilku innych a zorientujesz sie blizej na czym polega progresja MLB, bo nie jest to zwykla progresja, taka jak w przypadku remisow w mecze pilkarskie (inne kursy).

 

Ufff.... to sie rozpisalem mam nadzijee ze w czyms pomoglem i w czyms doradzilem, jakby jeszcze cos to zapraszam na PW

Pozdrawiam :cwaniak1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i pierwsze mecze się zakończyły dzisiaj mam nadzieje kolejne :)

przedstawiam rezultaty

 

KUPON 1