Guest agent07 Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 witam wszystkich jestem tu nowy ale u buków gram juz od 3 lat i to z niezlymi skutkami bede podawal tu typy na ilosc goli w meczach mile widziane wasze opinie jak rowniez sugestie bede sie staral je analizoawc i podpowiadac a o to kuponik na dzis postawiony w betandwin Crewe Alexandra - Derby County Typ: Over 2,5 1.85 Reading - Millwall - Typ: Under 2,5 1.60 Ipswich Town - Rotherham United - Typ: Over 2,5 1.65 :mrgreen: Queens Park Rangers - Gillingham Typ: Under 2,5 1.75 :mrgreen: Stoke City - Cardiff City Typ: Under 2,5 1.60 :mrgreen: FC Gratkorn - Austria Lustenau Typ: Over 2,5 1.75 FC Kärnten Klagenfurt - SV Ried - Typ: Over 2,5 1.65 39.49 Kurs całkowity 2.00 PLN Stawka całkowita 78.97 PLN Ewentualna wygrana pozdrowionka wysokich wygranych!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufofik Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 widze ze ktos tez sie bawi w dokladne wyniki tak jak zycze powodzenia calkiem calkiem meczyki moze skozystam z tych typow i cos sam pokombinuje :DD pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest agent07 Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 no cuz wczoraj nie poszlo ale bedzie lepiej na weekend napewno cos sensownego sie obmysli a dzis moze jakis maly wariacik potem bo musze co pomyslec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest agent07 Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 to kuponik na dzis: System 3/5 (10 Zakłady) Admira Wacker Mödling - FC SuperfundTyp: Over 2,5 1.75 SW Bregenz - Rapid Wiedeń Typ: Over 2,5 1.75 Rot-Weiß Erfurt - SpVgg Unterhaching Typ: Over 2,5 1.70 SpVgg Greuther Fürth - Wacker Burghausen Typ: Over 2,5 1.60 Karlsruher SC - Rot-Weiß Oberhausen Typ: Over 2,5 :DD 1.70 20.00 PLN Stawka całkowita 98.19 PLN Ewentualna wygrana: :twisted: i jak wam sie podoba ?? :arrowu: Link to comment Share on other sites More sharing options...