Skocz do zawartości

Typy mtudora [wysokie stawki, buki naziemne]


mtudor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy ale w bukmacherke gram juz od kilku lat postaram sie podawac swoje typy i spostrzeżenia w moim dziale.

 

Typy na dzis :

 

1.Malmo - Linkoping 2 1.75 1-3 :mrgreen:

 

2.Storhamar - Stavanger 1 1.3 7-2 :mrgreen:

 

3.Chorwacja - Serbia i Cz. 1x 1.34 24-23 :mrgreen:

 

AKo 3.06

 

 

2 kupon:

 

1.Farjestad - Djurgarden 1x 1.31 3-3 :DD

 

2.Brynas - MODO x2 1.39 4-1 :evil:

 

3.HPK - IFK 1x 1.36 2-1 :DD

 

4.Czechy - Grecja x2 1 połowa 1.32 16-16 :DD

 

AKO : 3.27

:mrgreen:

 

Nic dodac nic ująć główny kuponik pięknie siadł chodz były nerwy w meczu Chorwacja -Serbia górą jednak byli Mistrzowie Świata którzy pokazali klase w 2 połowie mimo iz grają wciąż w osłabieniu.Kuponik boczny nie wszedł przez MODO ta drużyna ma taki potencjał a w tym sezonie :( w ogóle nie poznaje tego zespołu gra coraz gorzej!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nic dodac nic ująć główny kuponik pięknie siadł chodz były nerwy w meczu Chorwacja -Serbia górą jednak byli Mistrzowie Świata którzy pokazali klase w 2 połowie mimo iz grają wciąż w osłabieniu.Kuponik boczny nie wszedł przez MODO ta drużyna ma taki potencjał a w tym sezonie :( w ogóle nie poznaje tego zespołu gra coraz gorzej!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy kupon:

 

1.Jihlava - Vitkovice 2 1.3