Rucia Napisano 25 Wrzesień 2004 Zgłoszenie Podziel się Napisano 25 Wrzesień 2004 Witam chce postawic te 3 meczyki w niedziele za troche wieksze sianko jak myslicie maja szanse wejsc?? Utrecht-Den Haag 1 Mllorca-Barcelona 2 Valencia-Santander 1 ?????????????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rucia Napisano 12 Październik 2004 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 12 Październik 2004 Co powiecie na takie kuponiki Hokej czechy slavia-znajmo 1 Niemcy Krefeld-metro stars 1 Austria insbruck-villach 1 KAC-Salsbirg 1 vienna-graz 99 2 I mlodziezowka eliminacje Litwa-hiszpania 2 lowta-estonia 1 islandia-szwecja 2 norwegia-slowenia 1 portugalia-rosja 1 holandia-finlandia 1 jidonezja-arabia saud. 2 Prosze skomentowac:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość simoa Napisano 12 Październik 2004 Zgłoszenie Podziel się Napisano 12 Październik 2004 co do azjatyckiej piłki nożnej to jestem zielony ale reszta powinna wejść jeśli nie bdzie jakiegoś remisu :-) ja dodam: Walia - Polska 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rucia Napisano 14 Październik 2004 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 14 Październik 2004 witam dzisiaj wyslalem sobie taki kuponik wszystko z hokeja:) Assat-Blues 1 Stavanger-Bergen 1 Sodartalje-Brynas 1 Lulea-Djurgarden X2 HPK-Saipa 1 Trondheim-Frisk Asker 1 Mora-Modo 1X Malmoe-Frolunda 2 Czekam na komentarze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rucia Napisano 27 Październik 2004 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 27 Październik 2004 Co powiecie na takie typy na dzisiaj???? Chelsea - West Ham 1 Everton - Preston 1 Austria W. - Pasching 1 Mainz - Rostock 1 Nuernberg - Schalke 2 Stuttgart - Brema 1 Lazio - Messina 1 Palermo - Livorno 1 Siakos nikt nie chce komentowac moich Tyow....:-( no ale coz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...