Gość old_Chomik Napisano 24 Kwiecień 2010 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Kwiecień 2010 Może mi ktoś pomoże... Chce sobie zamówić kilka rzeczy z Anglii w tamtejszym sklepie... jest tam tylko opcja płacenia kartą VISA, i stąd moje pytanie na jakiej zasadzie to się odbywa, bo ja nie czaje... Jak składam zamówienie to potem podaje numer karty czy jak ? skąd mam pewność, że to później nie bedzię wykorzystane przeciwko mnie... Orientuje się ktoś? Jak tak to niech wytłumaczy jak dla dziecka bo ja w tym jestem kompletnie zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigbraine777 Napisano 24 Kwiecień 2010 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Kwiecień 2010 Dane osobowe: typu adres, imie nazwisko, nr karty, kod CV, czy jakos tak nie masz pewnosci czy bedzie to wykorzystane przez Ciebie, ale jesli sklep jest sprawdzony, to nie ma czego sie obawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario91 Napisano 24 Kwiecień 2010 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Kwiecień 2010 Jakby nie patrzec w roomach, bukach i kasynach online tez na mnie maja wszystkie dane i to nie tylko na mnie wiec moglbym srac i to mocno ale tego nie robie Sprawdz sklep i kupuj w renomowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość old_Chomik Napisano 24 Kwiecień 2010 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Kwiecień 2010 no dobra ale tutaj chodzi o to że jak podam moje dane + moj numer karty + kod cvv to przykładowo zamówię sobie rzeczy za 500zł, a przyjdzie potem do mnie ze mam 1000zł do zapłaty... nigdy z karty tak nie zamawiałem więc nie wiem czego się spodziewać... a skoro tam wychodzi lepiej kupić niż u nas na allegro to wole się upewnić co i jak, żeby nie wyjść gorzej niż jakbym na allegro sie ubierał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...