Gruby Napisano 21 Grudzień 2021 Zgłoszenie Podziel się Napisano 21 Grudzień 2021 Rejestracja bez przesyłania skanów dowodu Pełna rejestracja konta bez przesyłania skanów dowodu osobistego? W Fortunie to możliwe. Dzięki współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową wdrożyliśmy usługę mojeID, która pozwala na szybką weryfikację tożsamości za pomocą bezpiecznego logowania do systemu bankowego gracza. W związku z wymogami prawnymi pełna weryfikacja konta w Fortunie do tej pory możliwa była tylko po przesłaniu skanów dowodu osobistego przez gracza i ich weryfikacji przez naszych pracowników. Teraz proces ten może przebiegać w sposób błyskawiczny i w pełni zautomatyzowany. Klienci banków PKO BP, Pekao SA, ING, Inteligo, Getin Bank i Banków Spółdzielczych z grupy BPS, mBank, BOŚ, BNP Paribas, Credit Agricole chcąc zmienić status swojego konta w Fortunie z tymczasowego na pełne mogą wybrać weryfikacje przez system mojeID. Proces uwierzytelniania odbędzie się wówczas poprzez logowanie do systemu bankowości internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej zweryfikowane przez bank. mojeID jest narzędziem służącym wyłącznie do potwierdzania tożsamości klienta. Bank uczestniczący w tym procesie nie otrzymuje żadnych informacji na temat usług, z których dana osoba korzysta, Fortuna nie ma dostępu do bankowych danych logowania. Fortuna jest pierwszym legalnie działającym w Polsce bukmacherem, który oferuje swoim nowym klientom możliwość całkowicie zdalnego potwierdzenia tożsamości i weryfikację wieku, co jest wymagane przy zakładaniu tzw. pełnego konta w serwisie bukmacherskim i upoważnia do otrzymania bonusu 20 zł na start. -> Fortuna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się