levandovsky1 Napisano 24 Październik 2015 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 Może wy coś na to poradzicie. Sytuacja wygląda tak: wczoraj zrobiłem depozyt na nie małą sumę do bukmachera bet-at-home.com. Ugrałem dosyć fajną sumę którą natychmiast zleciłem do wypłaty na Skrill. Skrill należy do mnie, jest zweryfikowany itp. Na e-mail przyszła wiadomość od bukmachera, że chcą weryfikacji. Dla mnie to nie problem, wysłałem dokumenty i czekam... W odpowiedzi dostaję wiadomość, że weryfikacja nie pomyślna, a umowa pomiędzy mną a bet-at-home.com została rozwiązana i konto gracza zamknięte. No nic płakać nie będe. Ale co waszym zdaniem ze zwrotem ostatniego depozytu? Przecież go nie przegrałem. Więc nie należy on do nich tylko wciąż do mnie. Powinni go więc zwrócić. Ale nie dostaję żadnej odpowiedzi. Na email nie odpisują na czacie rozmowy wyglądają tak: Service PL: Dzień dobry, przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na połączenie. W czym mogę pomóc? you: Dzień Dobry, Moje konto gracza zostało zamknięte. Rozwiązaliście ze mną umowe. Weryfikacja konta gracza została rozpatrzona jako "niepomyślna". Na koncie jest a może był bo konta już nie ma. Nie przegrany depozyt. A więc depozyt nadal należy do mnie. Co w tej sytuacji będzie. Co mówi regulamin. Depozyt powinien być zwrócony, nie zależnie czy konto zostało zamknięte. Mam racje prawda? Service PL: Proszę podać numer konta gracza. you: Zanim podam numer konta gracza chciałbym poznać opinie bezstronną bo wiem co już napiszecie gdy to podam. Najmocniej proszę o opinie bez podawania numeru konta gracza. Service PL: Proszę podać numer konta gracza. you: Widze zmierzacie do sedna i już mogę spodziewać się następnej odpowiedzi. Moje konto gracza to 16198512. Service PL: Udzieliliśmy Panu już wszelkich informacji. Z tego względu rozmowa zostaje zakończona. Życzę miłego dnia. Chat session has been terminated by the site operator. Ostatnia odpowiedz konsultanta mnie śmieszy. "Udzieliliśmy już panu wszelkich ibformacji" No naprawde takich informacji mi udzieli, że głowa boli. Podsumowując. Zdaję sobie sprawe że to niecodzienna sytuacja. I nie pisze też tego by kogoś (ich) oczernić chociaż powinienem to zrobić. Chciałbym poznać wasze sugestie jak do nich zagadać i zamknąć tą sprawe bo depozytu napewno nie odpuszcze. Z jednego prostego względu - NIE PRZEGRAŁEM GO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tonny Napisano 24 Październik 2015 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 (edytowane) Z jakiego powodu zamknięte zostało konto? Tzn. dlaczego ta weryfikacja nie przebiegła pomyślnie Edytowane 24 Październik 2015 przez Tonny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
levandovsky1 Napisano 24 Październik 2015 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 Informacji na ten temat mi żadnej nie udzielili. Taki email dostałem: Weryfikacja Pana konta gracza przebiegła niepomyślnie. Zostaje ono zamknięte przez nas bez możliwości odblokowania. Jakakolwiek wypłata z konta nie jest możliwa. Zamknięcie konta gracza jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy między Panem a bet-at-home.com. Życzymy miłego popołudnia. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół bet-at-home.com service.pl@bet-at-home.com https://www.bet-at-home.com Teraz już odpowiadają w stylu udzieliliśmy już wyczerpujących infornacji w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tonny Napisano 24 Październik 2015 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 Nie miałeś wcześniej konta na bet-at-home? Ktoś z rodziny nie miał? Bo oni mają specyficzną politykę, jak ktoś ich ogrywa, sam kiedyś miałem problem z wypłatą, ponieważ zleciłem wypłatę na IP sąsiada, bo akurat wtedy u niego byłem Depozytu Ci prawdopodobnie nie zwrócą, nic z tym już raczej nie zrobisz. p.s czemu kontakt PW się urwał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
levandovsky1 Napisano 24 Październik 2015 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 Zaraz wejde na PW no nic mam nauczkę. Bardzo możliwe z tym ip. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tonny Napisano 24 Październik 2015 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 Żadnych problemów nie mam w Bet365, gramy z kumplem na jednym koncie i wypłaty bez problemu, Bet-at-home może nie daje limitów, ale no specyficzna firma strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PołamanaKoza Napisano 24 Październik 2015 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 zagroz kurwom pozwem do LGA to dadza ci szybko odpowiedz. a jak nie napisz do LGA (http://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/) i dadza ci gdzies po 1tygodniu odpowiedz. Ja sie z chujami troche meczylem ale kase odzyskalem (w moim przypadku napisali mi zamkneli mi konto bo korzystalem z bonow z zagranicznych kampanii co jest niezgodne z ich regulaminem ), w moim przypadku LGA za 2 razem pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwapir Napisano 24 Październik 2015 Zgłoszenie Podziel się Napisano 24 Październik 2015 (edytowane) duzo ludzi porobilo multikonta dlatego taka ostra weryfikacja u nich jest teraz wczesniej nie bylo takich problemow Edytowane 24 Październik 2015 przez kwapir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ŻYLETA Napisano 26 Październik 2015 Zgłoszenie Podziel się Napisano 26 Październik 2015 a o jaka sumę sprawa idzie >>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się