INTELOWIEC Napisano 26 Sierpień 2014 Zgłoszenie Podziel się Napisano 26 Sierpień 2014 Witam, Jako że sporo z nas gra już a Klubowej Lidze Typerów, mam propozycję - może byśmy stworzyli od nowego sezonu ekipę pod nazwą obstawianie.com? Byłaby to jakaś reklama dla najlepszego forum w Polsce, a poza tym jeśli spotkaliby się sami fachowcy z forum w zespole, to szybko byśmy poszli do góry. Jeśli chodzi o stronę techniczną i trenerkę, to ja mogę się w to wgłębić i ogarnąć, choć nigdy trenerem nie byłem Najważniejsze w tej chwili, żeby chętni do zabawy wpisali się po prostu w tym temacie. Jeśli gracie długo na tej samej pozycji w innych zespołach, proszę również o zaznaczenie preferencji. Potrzeba 15 zawodników (licząc moją skromną osobę zostaje 14). Jak się zbierze drużyna, to skończymy bieżący sezon i jedziemy z koksem W zależności od zainteresowania będziemy działać, a w tym temacie dyskutować. Jeśli macie jakieś dodatkowe pytania, walcie prosto z mostu. Je gram tam od 2008 roku jako napastnik i jest to fajna zabawa. Stronka: www.klt.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ŻYLETA Napisano 26 Sierpień 2014 Zgłoszenie Podziel się Napisano 26 Sierpień 2014 nareszcie świetny pomysł ja jestem wolny czekałem na to pozycja zmieniam jak zespól potrzebuje teraz jako snajper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eltondi Napisano 26 Sierpień 2014 Zgłoszenie Podziel się Napisano 26 Sierpień 2014 ja jestem najlepszym typerem koszykówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzosz1987 Napisano 26 Sierpień 2014 Zgłoszenie Podziel się Napisano 26 Sierpień 2014 ja jestem najlepszym typerem koszykówki tylko tam tylko piłke sie typuje a tak pozatym to fajny pomysł ja niestety nie moge z wami grac w druzynie bo jestem wierny jednej juz chyba z 7 lat ale potwierdzam, fajna zabawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...