Gość alicja89 Napisano 13 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 13 Kwiecień 2013 Witam, mam na imię Alicja i jestem studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej. Piszę pracę magisterską o e-hazardzie. Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich graczy uczestniczących KIEDYŚ lub OBECNIE w grach hazardowych ONLINE o wypełnienie ankiety: moje-ankiety. pl/respond-42106. html Kwestionariusz składa się z pytań zamkniętych, należy tylko wybrać pasującą odpowiedź spośród przygotowanych (co powinno zająć trochę ponad 5 minut). Badanie jest ANONIMOWE, zaś jego wyniki wykorzystane zostaną wyłącznie w celach naukowych. Z góry dziękuję za pomoc i szczere odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość joozek Napisano 13 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 13 Kwiecień 2013 tutaj konkretny link do ankiety http://moje-ankiety.pl/respond-42106.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Profesor10 Napisano 13 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 13 Kwiecień 2013 alicja89 pokaż focie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MC Napisano 14 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 14 Kwiecień 2013 sami hazardziści tutaj więc pewnie sporo ankiet pójdzie ja wypełniłem, fotka i numer może być na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Profesor10 Napisano 14 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 14 Kwiecień 2013 sami hazardziści tutaj więc pewnie sporo ankiet pójdzie ja wypełniłem, fotka i numer może być na pw Najpierw fotka, a później ewentualnie numer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Profesor10 Napisano 14 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Podziel się Napisano 14 Kwiecień 2013 done, żeby nie było, że tylko focie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...