Gość david_x_ Napisano 17 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Lipiec 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość litersrake Napisano 17 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Lipiec 2007 yyy... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość david_x_ Napisano 17 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Lipiec 2007 czy może mi ktoś powiedzieć jak się instaluje patche przez DKZ studio ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość litersrake Napisano 17 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Lipiec 2007 czy może mi ktoś powiedzieć jak się instaluje patche przez DKZ studio ???? Pewnie setup.exe trzeba otworzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumar Napisano 17 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Lipiec 2007 W pro evo gram od kilku lat, ten który ma problem z instalowanie patcha poprzez DKZ Studio niech mi na gg czy tam pw napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
babilon Napisano 17 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 17 Lipiec 2007 pisz na gg 2188040 spokojnie pomoge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość david_x_ Napisano 18 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Lipiec 2007 ok nie ma sprawy ale kiedy będziesz . Widze że twój klub to barca mój też barca barca barca !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość david_x_ Napisano 18 Lipiec 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Lipiec 2007 ok lumar daj gg !!!! i piszcie cos !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erbak Napisano 4 Sierpień 2007 Zgłoszenie Podziel się Napisano 4 Sierpień 2007 szukam pesa na psp help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...