Slash Napisano 18 Wrzesień 2005 Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Wrzesień 2005 Witam wszystkich. Typuje mecze od niedawna i można powiedzieć, że jestem jeszcze początkującym graczem. Chciałbym przedstawić w tym temacie moje typy i kupony, które będę grał. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle Zatem zaczynamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slash Napisano 18 Wrzesień 2005 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Wrzesień 2005 To jeszcze kupon z wczoraj. Zobaczymy co wejdzie Kupon 1 Charlton - Chealse 02 :tak: Nancy - Metz 10 :tak: Juventus - Ascoli 1 :tak: Bayern - Hannover 1 :tak: Sampdoria - Milan 02 Inter - Lecce 1 :tak: Inverness CT - Hearths 2 :tak: Kurs: 4.07 Stawka: 5 zł Wygrana: 18.30 zł Kupon 2 Charlton - Chealse 2 :tak: Nancy - Metz 1 Inter - Lecce 1 :tak: Inverness CT - Hearths 2 :tak: Parma - Empoli 10 :tak: Hibernian - Celtic 2 :tak: Kurs: 10.34 Stawka: 3 zł Wygrana: 27.90 zł Kupon 3 Rangers - Kilmarnock 1 :tak: Celta - Santander 10 FC Brussels - Anderlecht 02 :tak: Rapid - Admira 1 Kurs: 1.76 Stawka: 3 zł Wygrana: 4.80 zł To był bardzo pechowy dzień. Mam nadzieję, że następnym razem coś wygram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slash Napisano 18 Wrzesień 2005 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 18 Wrzesień 2005 Kupon 1: -5 zł Kupon 2: -3 zł Kupon 3: -3 zł Podsumowanie typów: Wszystkie typy: 17 Typy trafione: 13 Typy nietrafione: 4 Skuteczność: 76% Podsumowanie kuponów: Wszystkie kupony: 3 Kupony trafione: 0 Kupony nietrafione: 3 Skuteczność: 0% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...