damyan90 Napisano 16 Marzec 2005 Zgłoszenie Podziel się Napisano 16 Marzec 2005 Chelsea - Cr. Palace 1 Anderlecht - FC Brussels 1 Bayern - Rostock 1 Man Utd. - Fulham 1 FC Brugge - Lokeren 1 Juventus - Reggina 1 Bardzo was prosze o jakieś rady co do typowania (jestem początkujący), nie wiem jakie, może np. w jakim systemie albo czy typować te lepsze drużyny czy troche gorsze? I napiszcie co myślicie o tym typowaniu. Postawiłem 10zł :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Kisielek Napisano 19 Marzec 2005 Zgłoszenie Podziel się Napisano 19 Marzec 2005 jak dla mnie dobry kupon sam obstawiłem podobny POZDRO :DD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wysek Napisano 19 Marzec 2005 Zgłoszenie Podziel się Napisano 19 Marzec 2005 Tak bardzo dobry kupon ale który można zagrać za 100zł wtedy przyniesie zysk a tutaj wybrałeś mecze najlepszych dryżyn z kursem ok 1,30 .. Więc jest duża szansa na wejście tego kuponu ale jak będzie jakaś niespodzianka to wtopa a wygrana też nie jest duża Lepiej jeden mecz z kursem powyżej 1,60 i coś jeszcze za 10zł wtedy to jest gra .. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damyan90 Napisano 20 Marzec 2005 Autor Zgłoszenie Podziel się Napisano 20 Marzec 2005 No mi też sie tak wydaje że kupon był dobry ale niestety jeden mecz nie spasował. Club bruuge - lokeren ponieważ było 0-0 ;( A po co dawać kursy 1.60 jak to nie jest pewne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFred Napisano 20 Marzec 2005 Zgłoszenie Podziel się Napisano 20 Marzec 2005 szkoda FC brugge bo zepsulo mi i tobie kuponik!pozdro i powodzenia w dalszej grze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...