Skocz do zawartości

Płacenie kartą VISA


old_Chomik

Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś pomoże...

 

Chce sobie zamówić kilka rzeczy z Anglii w tamtejszym sklepie... jest tam tylko opcja płacenia kartą VISA, i stąd moje pytanie na jakiej zasadzie to się odbywa, bo ja nie czaje...

 

 

Jak składam zamówienie to potem podaje numer karty czy jak ? skąd mam pewność, że to później nie bedzię wykorzystane przeciwko mnie...

 

Orientuje się ktoś? Jak tak to niech wytłumaczy jak dla dziecka bo ja w tym jestem kompletnie zielony XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


no dobra ale tutaj chodzi o to że jak podam moje dane + moj numer karty + kod cvv to przykładowo zamówię sobie rzeczy za 500zł, a przyjdzie potem do mnie ze mam 1000zł do zapłaty...

 

nigdy z karty tak nie zamawiałem więc nie wiem czego się spodziewać... a skoro tam wychodzi lepiej kupić niż u nas na allegro to wole się upewnić co i jak, żeby nie wyjść gorzej niż jakbym na allegro sie ubierał %-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sklepu prawdopodobnie jest przekierowanie na stronę obsługującą płatności online kartami, więc dane udostępniasz serwisowi (polcard czy jakoś tak), a sklep dostaje tylko od tego serwisu potwierdzenie i się z nim rozlicza później. Przynajmniej tak jest przy doładowywaniu telefonu kartą i płaceniu kartą za allegro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak napisal Handi, nie robilem z zagranicnzych karta, na ebayu uzywalem paypala, a na allegro to opjca zaplac z allegro i karta, to masz przekierowanie do posrednika, i tam zostawiasz dane, jest bezpiecznie i mega szybko

 

 

BTW jaki sklep i co masz na oku, wrzuc linki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak :) mimo to zaryzykuje... kumpel mi w tamtym roku będąc w Anglii kupił pare rzeczy to rozmiarowo wiem mniej więcej jak to wygląda w moim przypadku :))

 

 

a jak nie to zawsze może sprzedać 2x drożej na allegro %-)