Skocz do zawartości

Metoda "MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ" by edi8


edi8

Rekomendowane odpowiedzi

Aby wyeliminować stały problem większości graczy obstawiających kupony kilkuzdarzeniowe czyli ako i przegrywających przez jedną niemiłą "niespodziankę" - przedstawiam sposób grania nazwany przeze mnie metodą

"MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ!"

Gra polega na wybraniu z oferty 3 zdarzeń z możliwymi 2 opcjami wynikowymi np.typu :

a/ ilość setów w tenisie

b/ kto wygra w tenisie , siatkówce

c/ under/over

 

Wybieramy 3 zdarzenia o zrównoważonych kursach 1.8-1.8 lub jeszcze lepszych 1.85-1.85 czy 1.9-1.9 jeśli takie znajdziemy i przeprowadzamy najstaranniejszą analizę , w wyniku której wybieramy naszym zdaniem 3 typy o największych wg nas szansach trafienia.

 

Dla 3 zdarzeń z grup A,B,C niech będą to te pierwsze w zestawie:

 

A 1-2 kursy: 1.8-1.8

B 3-4 kursy: 1.8-1.8

C 5-6 kursy: 1.8-1.8

 

Czyli naszym wyborem są w tym przykładzie te 3 zdarzenia : 1-3-5

ale teraz zgodnie z nazwą tej metody gry i najczęstszą praktyką wynikającą z realnej gry - gdzie przegrywamy przy grze na 3 zdarzenia przez 1 "wybuch" - typujemy 3 kupony , czyli zagrywamy tak aby ten 1 błąd w 3 zdarzeniach dał nam i tak wygraną.

A zatem gramy 3 takie kupony:

1-4-5 ( wygramy przy 1 błędzie w zdarzeniu B )

1-3-6 ( wygramy przy 1 błędzie w zdarzeniu C )

2-3-5 ( wygramy przy 1 błędzie w zdarzeniu A )

 

Gra na 3 kupony to koszt 3 jednostki a za wygrany 1 kupon mamy:1.8x1.8x1.8=5.832

5.832-3=2.832 jednostki

2.832:3x100=94,40%

Zysk netto to 94,40% od wsadu na grę.

 

Taka gra wobec ako wygranego kuponu wynoszącego 5.832 jest równoznaczna z grą singla z kursem 1.944 - ponieważ 5.832:3=1.944.

 

Ten kurs kuponu ( przykładowo wyliczony tu dla jego składowych zdarzeń po 1.80 ) jest na tyle wysoki , że umożliwia zbudowanie spokojnej tabelki stawek dla zabezpieczenia zysku w perspektywie trafienia w/w konfiguracji , czyli popełnienia 1 błędu wśród 3 typowanych zdarzeń.

 

Inaczej mówiąc: przy ew. braku trafienia w 1. grze - wchodzimy do kolejnej gry wg opracowanej tabelki kolejnych stawek z zakładanym przez siebie zyskiem.

 

I jeszcze trochę matematyki:

3 zdarzenia dwudrogowe dają 8 możliwych opcji wynikowych , bo 2x2x2=8 a w tej metodzie wykorzystujemy 3 z nich , czyli 3:8x100=37,5% ze wszystkich możliwych i takie są nasze matematyczne szanse na wygranie tego jednego kuponu...

 

Oczywiście można podnieść nasze przedmeczowe matematyczne szanse do 50% , poprzez dodanie 4. kuponu z tym wstępnie w najlepszej intencji typowanym wynikiem 3 zdarzeń - ale odbędzie się to kosztem zmniejszenia zysku z takiej gry , bo kurs ako 5.832:4=1.458 , choć wtedy wygrywamy na 100% zarówno przy:

a/ braku błędu w typowaniu

b/ przy 1 błędzie wśród 3 typów

a przegrywamy przy 2 lub 3 błędach.

 

Tę metodę gry stanowczo jednak odradzam tak licznym w naszym światku graczy koleżankom i kolegom , którzy NIGDY nie mają problemu z poprawnym wytypowaniem 3 zdarzeń.... :lol:

 

 

Jeśli z analizy Twojej własnej gry na 3 zdarzenia dwuwynikowe o równoważnych kursach np.oba po 1.8-1.8 czy po 1.85-1.85 lub 1.9-1.9 wynika , że najczęściej albo masz poprawnie wytypowane 3 z nich lub doznajesz porażki poprzez przegrane 2z3 typów , to graj tak:

 

TYPY po analizie:1-3-5

 

Typy do grania moją metodą:

a/ 1-4-6 ( wygrasz przy 2 błędach: w zdarzeniach B/C )

b/ 2-3-6 ( wygrasz przy 2 błędach: w zdarzeniach A/C )

c/ 2-4-5 ( wygrasz przy 2 błędach: w zdarzeniach A/B )

 

 

Ponadto: grając nim u buków netowych bez podatku i z lepszymi kursami na zdarzenia dwuwynikowe czyli po 1.90 - 1.90 mamy ako tego 1 wygranego kuponu:

 

1.9x1.9x1.9=6.859 czyli można grać nim aż 6 zakładów:

a/ 3 opcje z 1 niespodzianką

b/ 3 opcje z 2 niespodziankami

 

i nadal być na plusie... bo 6.859-6jednostek=0.859

0.858:6x100=14.317% ZYSKU NETTO a polem ryzyka pozostają tylko 2 z 8 możliwości wyników 3 takich zdarzeń dwuwynikowych.

 

 

 

Czyli nie ma jak system "MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ!"

 

Pzdr.

edi8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...

Witam.

 

Oto przykład gry metodą "Musisz przegrać aby wygrać"

i 3 kupony jakimi zagrywa dziś kolega Hubert1477 , grając na wynik parzysty/nieparzysty w meczu :

 

kupon 1

Dinamo Minsk - Club Brugge (Number of goals - odd/even) Odd 1.95

FC Dnepr Mogilev - Villarreal (Number of goals - odd/even) Odd 1.95

FK Aktobe - AZ Alkmaar (Number of goals - odd/even) Even 1.85

Akumulator 7.03 x 2.0 = 14,07

 

kupon 2

Dinamo Minsk - Club Brugge (Number of goals - odd/even) Odd 1.95

FC Dnepr Mogilev - Villarreal (Number of goals - odd/even) Even 1.85

FK Aktobe - AZ Alkmaar (Number of goals - odd/even) Odd 1.95

Akumulator 7.03 x 2.0 = 14,07

 

kupon 3

Dinamo Minsk - Club Brugge (Number of goals - odd/even) Even 2.05

FC Dnepr Mogilev - Villarreal (Number of goals - odd/even) Even 1.85

FK Aktobe - AZ Alkmaar (Number of goals - odd/even) Even 1.85

Akumulator 7.02 x 2.0 = 14,03

 

buk:Tobet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma jak system "MUSISZ PRZEGRAĆ ABY WYGRAĆ!"

 

Ale te 3 kupony nie gwarantują przecież wygranej, bo jest jeszcze kilka innych możliwości do rozpisania. Żeby mieć 100% pewności wygranej to należałoby rozpisać 8 kuponów a to wydaje się być zupełnie nieopłacalne przy koszcie łącznym 16 j a gwarantowanej wygranej około 14j. Chyba, że czegoś nie rozumiem.

 

Mnie taka gra nie przekonuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DreamT >>> w opisie tej metody "Musisz przegrać aby wygrać" podałem przecież, że nie jest ona do gry płaską stawką pisząc tam:

 

"Ten kurs kuponu ( przykładowo wyliczony tu dla jego składowych zdarzeń po 1.80 ) jest na tyle wysoki , że umożliwia zbudowanie spokojnej tabelki stawek dla zabezpieczenia zysku w perspektywie trafienia w/w konfiguracji , czyli popełnienia 1 błędu wśród 3 typowanych zdarzeń."

 

A że w ramach typowania 3 zdarzeń 2-drogowych 1 błąd jest tym najczęściej występującym ( zaznaczam:w mojej grze ) stąd i ten w/w pomysł, w wyniku którego dotąd nie wjechałem na wyższy poziom progresji niż IV :p a najczęściej jest to wygrana już w 1. - po zrobieniu kolejnego błędu, który jednak przemieniam w swój sukces.

 

Pzdr.

edi8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Prawie 3 lata temu przedstawiłem technikę gry pod nazwą "Musisz przegrać aby wygrać" i teraz jeden z kolegów zwrócił się do mnie z pytaniem, które pozwala mi dodać kolejny wariant do tej metody - jako kontynuacja poprzednich.

 

 

Otóż możliwe jest także takie granie na błąd/błędy w 4 meczach dwudrogowych ( under/over ; BTS itd. ) czy też dwuwynikowych jak opcje z podpórkami 1x/x2 , jeśli ich kursy będą odpowiednie.

 

Chcąc teraz grać na 4 zdarzenia, musimy przemyśleć ile w takim typowaniu robimy najczęściej błędów: jeden a może dwa?

 

Bo jeśli tylko jeden, to sprawa jest prosta - po starannym wybraniu swoich 4 typów np.

 

mecz typ

A ...... 1

B ...... 1

C ...... 1

D ...... 2

 

"odstrajamy" się od tego typowania, wprowadzając 1 typ przeciwny na każdej pozycji od A do D na 4 zakładach

 

czytaj w pionie:

 

A 1 2 1 1

B 1 1 2 1

C 1 1 1 2

D 1 2 2 2

 

mając 100% pewności wygrania 1 kuponu, pomimo - albo w tej metodzie DZIĘKI - popełnionemu 1 błędowi w typowaniu!

 

A to przy kursach po 1.8 daje AKO 1.8^4=10.5 a więc gra odnosi się jakby do wygrania typu z kursem 2.62 gdyż 10.5/4=2.62

 

( kursy po 1.85 to AKO 1.85^4=11.7 11.7/4=2.92 )

 

Ten kurs kuponu jest na tyle wysoki , że umożliwia zbudowanie spokojnej tabelki podnoszonych stawek dla zabezpieczenia zysku, w perspektywie trafienia w/w konfiguracji , czyli popełnienia 1 błędu wśród 4 typowanych zdarzeń.

 

Inaczej mówiąc: przy ew. braku trafienia w 1. grze - wchodzimy do kolejnej gry wg opracowanej tabelki kolejnych stawek z zakładanym przez siebie zyskiem.

 

UWAGA: gdybyśmy mieli ten sam budżet na grę, czyli 4j. i chcieli te 4 wstępne typy grać systemem 3z4 po 1j. za zakład, to mając jedno pudło wygramy 1.8^3=5.83j. stanowiące odpowiednik gry na kurs 1.45, bo 5.83j./4=1.45 a w mojej technice gry przy tym samym wejściu 3z4 typów mamy 2.62 - co chyba jest istotną różnicą, zważywszy identyczną skuteczność i taki sam budżet na grę...

 

.................................................. ......

 

Przy spodziewanych ew. 2 błędach w tym samym teoretycznym typowaniu, wprowadzając po 2 typy przeciwne, na 6 zakładach:

 

 

A 1

B 1

C 1

D 2

 

A 1 2 2 1 1 2

B 2 1 2 1 2 1

C 2 2 1 2 1 1

D 2 2 2 1 1 1

 

także mamy 100% pewności wygrania 1 kuponu, pomimo - albo w tej metodzie DZIĘKI - popełnionym tu 2 błędom w typowaniu!

 

A to przy kursach po 1.8 daje AKO 1.8^4=10.5 a więc gra odnosi się jakby do wygrania typu z kursem 1.75 gdyż 10.5/6=1.75

 

( kursy po 1.85 to AKO 1.85^4=11.7 11.7/6=1.95 )

 

UWAGA: gdybyśmy mieli ten sam budżet na grę, czyli 6j. i chcieli te 4 wstępne typy grać systemem 2z4=6 po 1j. za zakład, to mając jedno pudło wygramy za 3 trafione "pary", bo przy 3 trafieniach system 2z4 da nam 3 ( 2z3=3 ) taką wygraną: (1.8^2)*3=9.72j.

9.72j./6=1.62

( kursy po 1.85 to ( 1.85^2)*3=10.26 10.26/6=1.71 )

 

................................

................................

 

Stawkowanie w metodzie "Musisz przegrać aby wygrać" - na 4 zdarzenia

 

Wobec gry na 4 kupony, możemy mieć na nich nieco odmienne AKO jak np. tu:

 

http://wrzuc.se/images/50352f05693d5.jpg -

 

i warto do tego podejść techniką tzw. Dutchingu , czyli tak zróżnicowanego co do stawek rozdysponowania naszego budżetu na grę, że wejście obojętnie którego z 4 kuponów da nam równą, identyczną wygraną...

 

Do tego celu służy kalkulator do Dutchingu:

http://www.oddschecker.com/betting-t...alculator.html

 

............................

............................

 

P.s: oczywistym jest, że każde inne nasze typowanie niż te, pokazane w tym powyższym przykładzie - będzie wymagało już innego, właściwego sobie "odstrojenia się" dla realnej gry!

Np. typowanie :

 

mecz typ

 

A ...... 2

B ...... 1

C ...... 1

D ...... 1

 

zastępujemy takimi 4, które na każdej pozycji dają typ przeciwny - aby pokryć 1 błąd w tym wstępnym typowaniu:

 

mecz typy

A ...... 1 2 2 2

B ...... 1 2 1 1

C ...... 1 1 2 1

D ...... 1 1 1 2

 

i podobnie postępujemy dla każdego innego naszego wyboru 4 typów głównych - gdyż 1 błąd jest chyba najczęściej występującą "przykrością", jaka nas spotyka przy typowaniu 4 zdarzeń dwudrogowych, nawet jeśli typowanie poprzedzone jest wnikliwą i sumienną analizą...

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

po analizie tych system,ow- wychodzi ze jezeli padna 4- 1 lub 4- 2 to wszystko przegrywamy a jjezeli to obstawimy to koszt gry przkroczy wygrana -andrzej -mam pomysl aby w Fortunie postawic na 5 remisów na mecze o okolo ako 3 kazdy i 9 kuponów 2 z 3 plus 2 pewniaki na remisach-czy macie dobry pomysl na skontrowanie tego systemu tak zeby pomimo przegranych 5 remisów i 9 kuponow 2z3 plus 2 pewniaki na remisie dal i tak w sumie wygrana -andrzej z katowic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...
  • 5 months later...

Ale te 3 kupony nie gwarantują przecież wygranej, bo jest jeszcze kilka innych możliwości do rozpisania. Żeby mieć 100% pewności wygranej to należałoby rozpisać 8 kuponów a to wydaje się być zupełnie nieopłacalne przy koszcie łącznym 16 j a gwarantowanej wygranej około 14j. Chyba, że czegoś nie rozumiem.

 

Mnie taka gra nie przekonuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...