Skocz do zawartości

Wyjść na Plus...


9933914

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jest to mój pierwszy post na forum. Chcialem się przywitać z wszystkimi userami. Mam na imie Mateusz. Wpłaciłem 20 zł do bukmachera bet-at-home i od pewnego czasu (1,2 miesiące) utrzymuje się na poziomie 15zł-25zł i nie moge wyjść wyżej. Gram kupony za 1-3 zł. Poda mi ktoś sposób jak grać za jakie stawki jakie kursy dyscypliny itp ? Jestem początkujący, nie chciałem zaśmiecać forum więc napisałem w offtopie... :help: Proszę o pomoc :help:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witaj,pewnie każdy z Nas tak zaczynał... Masz kilka sposobów,możesz grac single,możesz duble,treble ale możesz też poszalec i puszczac taśmy.

 

Jak single to minimum kurs 1,7-1,8.

W dublu kursy zdarzeń mogą byc już mniejsze itd.

 

Jest też inna opcja,mozesz grac typy innych,na naszym forum najwiecej typow z analizami jest w tym dzile,tu masz link http://www.yourbet.pl/forum/wspolny-kupon-yourbetpl-vf99.htm

 

Jednak przede wszystkim żeby coś wygrac najpierw trzeba cos przegrac,jednym slowem bukmacherka caly czas uczy czlowieka i nie ma złotego srodka,probuj,probuj az w koncu cos wygrasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim kapitalem to bedzie ciezko cos konkretnego ugrac,chociaz szanse są zawsze ;) W przykazaniach %-) piszą,ze nie wolno przekraczac 10% stanu konta ale Ty musisz przekroczyc,w Twoim wypadku konieczne jest ryzyko,jak sie nie uda to nic,a moze lepiej poczekac na wyższy kapital?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poki co to najlepiej jest grac dyscypline ], ktora najbardziej Ci odpowiada.

Dla mnie jest to np. tenis i mlb.. jak zaczynalem z 20 GBP to gralem cos w stylu 3 mecze = ako 2.5 i za 10zl albo 20zl, tak chyba mozna najszybciej dorobic sie spore sumki.

 

a potem tylko mecze live 90min kurs 1.01 i za 10 000zł %-)

100zł piechota nie chodzi :k:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach