Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, 

 

jestem nowy, więc kilka słów o sobie :)

 

Pracuję jako dziennikarz sportowy. Bukmacherkę traktuję jako sposób na dorobienie sobie kilku stówek do wypłaty :)

 

Gram kupony z AKO: 1.50 za 100 zł. Miesięcznie dorabiam sobie ok 400 zł. Ktoś powie, że to nie dużo? Mnie tyle wystarcza. Wolę mieć regularne zyski składające z mniejszych kwot niż "gruszki na wierzbie" :)

 

A dlaczego zakładam temat? Powód jest jeden: Ma mi to pozwolić trzymać się reguł. Moją bolączką jest chęć szybkiego odegrania się, a ten temat ma przypominać mi o zdrowym rozsądku :)

 

To zaczynamy!

 

#1. Jako, że dziś wpłaciłem sobie 400 zł i od dziś zacząłem, wklejam sobie mój kupon z dnia (jest już zakończony, ale nie mam zamiaru się przed nikim tłumaczyć).

 

1_4.jpg

Edytowane przez Snape90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


#2 Kupon na noc. Wydaje mi się Mega Bezpieczny. W meczu Brookly - Boston linia jest ustawiona strasznie nisko. W meczu Florida - Dallas spodziewam się bardzo dużej ilości bramek. 

 

EDIT:

 

2.jpg

 

Z FARTEM!!! :)

Edytowane przez Snape90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#3 

Po udanej nocce czas na środę. Moją uwagę przykuło spotkanie polskiej ligi koszykówki. Uważam, że spotkanie będzie wyrównane ale w dobrym słowa tego znaczeniu i oba zespoły zagrają odważnie. Myślę nawet, że over może oscylować ponad 160 pkt. Ja gram bardzo bezpiecznie. 

Drugim meczem, nad którym się zatrzymałem jest mecz z ligi urugwajskiej. Myślę, że oba zespoły coś w tym meczu strzelą (być może nie jedną bramkę). Over 1.5 wydaje się bardzo bezpiecznym typem. AKO jak  założeniu  ~1.50.

 

3.jpg

 

Z FARTEM!

Edytowane przez Snape90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#4 

Koszykarze New York są zdecydowanymi faworytami i powinni porządnie zapunktować. Linię na poziomie 192 powinni razem z gośćmi spokojnie pokryć.