Skocz do zawartości

da silva

Użytkownik
  • Zawartość

    101
  • Wpisy na Shoutboxie

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • punktów

    0 [ Dodaj ]
  1. da silva

    Propozycje na dzień 15.05.2010

    III liga Pomorsko-zachodniopomorska Orkan Rumia - Rega Trzebiatow typ:1 kurs:2.90 godz:17.00 betsafe Do ciekawego spotkanie dojdzie dzis w polskiej 3 lidze .pomiedzy drugim w tabeli Orkanem a trzecim trzebiatowem. runda wiosenna jest juz na półmetku wiec w walce o awans walcza sie tylko 3 zespoły :|Chojniczanka ,Rega Rrzebiatów i Orkan Rumia .Byc moze spotkanie to zawazy na tym kto zachowa jeszcze szanse na awans .Chwilowo rozegrana 23 kolejki zespoły te zebrały po 45 pkt. Orkan jeszcze w tej rundzie zmiezy sie u siebie z chojniczanka .Z kolejii zespół regii ostatnie trzy spotkanie gra coraz gorzej .przegrał u siebie z 4 Gryfem słupsk tylko 1-0 pokonał na wyjezdzie przedostatnia Astre .Orkan z kolejii pokonał na wyjezdzie piata Cartusia 2-0 .W zespole Orkanu rumia widze zdecydowanego lidera do zwyciestwa minimum 2-0 wiec jak najbardziej zdecydowałem sie na handicap gdyz mysle ze to bedzie najwazniejsze spotkanie w tej oto rundzie .Barszo waznym faktem jest to iz zespół ||Trzebiatowa musi dzis przebyc droge 229km zeby dostac sie do Rumi co tez wpłynie na ich fizyczne przygotowanie do meczu .polecam [ Komentarz dodany przez: Herr_Flick: 2010-05-17, 20:54 ]
  2. da silva

    WYMIANY, POŻYCZKI, KOMENTARZE (LISTA ZAUFANYCH W 1 POŚCIE)

    Szukam osoby chetnej która miała by pozyczyc 30 zł ma mb lub chciała sie wymianic za doładowanie (obojetnie jak siec) poniewaz prauje do 18 i potrzebuje pilnie kase na weekend a niemam obecnie konta bankowego i po pracy niemam gdzie wpłacic bo zapuzno kończe .chetni pisac na pw
  3. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    KUPON 17 Legia-Wisła Kr. TYP:X KURS:3.10 Stawka:100 EWK:310 KUPON 18 Werder-Hamburger H (0-1,5) TYP:1 KURS:2.55 stawka :100 EWK255 KUPON 19 Lech P.-P. Bytom H (0-1,5) typ|:1 kurs:1.60 stawka 100 EWK:160
  4. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    mecz 99% pewny POLSKA III LIGA pomorsko-zachodniopomorska Cartusia Kartuzy - Orkan Rumia typ:1 kurs:3.10 stawka :1000 EWK :3100
  5. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    Pewniak dnia KUPON 11 FC Barcelona - CSKA Moscow : Handicap ( 0 : 8.5 ) Wliczając dogrywkę TYP:1 KURS:1.90 Stawka: 1000 EWK:1900 KUPON 12 Debrecen VSC - FC Fehérvár TYP:1 KURS:1.160 Stawka: 100 EWK:160 KUPON 13 typ:1 kurs:1.40 stawka:100 EWK140 KUPON 14 USA -Niemcy typ:1 kurs:1.45 stawka:100 EWK:145 KUPON 15 Finn Harps - Mervue Utd typ|:1 kurs:1.50 stawka:100 EWK:150 wieczorem podam dokładne statystyki
  6. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    KUPON 8 Zenit - Nalchik typ:1 kurs:1.50 stawka:100 EWK:150 KUPON 9 Aarhus - Sonderjyske typ:1/1 kurs:2.95 stawka:100 EWK:295 KUPON 10 Arka Gdynia - GKS Bełchatów typ: pierwsza połowa x kurs:2.10 stawka:100 EWK:210 Dzis tylko single
  7. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    oo tak jest poprawnie
  8. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    oo tak jest poprawnie
  9. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    KUPON 6 Nacional Montev. (Urug)-Cruzeiro (Bra) 1 2.25 Philadelphia-Boston (3m.) 1 2.15 Vancouver-Chicago (3m.) 1 2.15 kurs:10.40 stawka:10 Przewidywana wygrana: 93.60 KUPON 7 Philadelphia-Boston H (0-1,5) 1 2.55 Vancouver-Chicago H (0-1,5) 1 2.55 Phoenix-San Antonio SP over 205 1.90 Kurs: 12.35 stawka:10 Przewidywana wygrana : 111.20 zł
  10. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    no niestety z 3 ligi tylko remis niewszedł Chojniczanka w 88min strzeliła na 3-2 ale w sobote kolejna kolejka juz mam pewnien mecz upatrzone .tylko dzis troche zaduzo meczy podałem bede podawał max 5 spotkan na kuponie
  11. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    oo tak jest poprawnie
  12. da silva

    [<font color=green>KD</font>] typy by da silva

    Mało kiedy podaje tutaj swoje kupony ale teraz podam 974 Lyon-Auxerre 20 2.14 1516 Racing Santander-Sevilla 2 2.05 1580 Mallorca-Real M. H (1,5-0) 1 1.45 2867 Orgryte-Landskrona 1 1.80 3306 Szachtar Donieck-Dynamo Kijów 1 1.90 4233 AS Roma-Inter M. HT/FT 1/0; 0/0; 2/0 0 4.50 6018 Philadelphia-Boston (3m.) 1 2.15 6062 Vancouver-Chicago (3m.) 1 2.15 8518 Ny Yankees-Baltimore H (0-1,5) 1 1.70 8515 La Dodgers-Milwaukee 1 1.50 Kurs: 1153.96 Maks. wygrana: 10385.60 zł Tylko pewnie dam jako rozpis Dodatkowo do obstawienia bodajze tylko w tobet albo betsafe 3 liga polska dokładnie pomorsko-zachodnio -pomorska Gryf 95 Slupsk (0) - Astra Ustronie Morskie (1) 1 1,76 Rega Trzebiatow (0) - Energetyk Gryfino (1) 1 1,76 Kotwica Kolobrzeg - Chojniczanka Chojnice X 3,80 Chemik Police - Bytovia Bytow 1 2,25 Kursy ogólnie 26,48 Stawka:100 Przewidywana wygrana 2.648
  13. da silva

    Propozycje na dzień 02.05.2010

    Piłka Nożna - Argentyńska Clausura Chacarita Juniors - Estudiantes La Plata : Margines zwycięstwa typ:Drużyna gości, dwiema bramkami lub więcej kurs:1.97 godz:21.15 buk:betsson Spotkanie to jest dosc ryzykownym posunieciem gdyz spotkaja sie ze soba Chacarita Juniors która zajmuje przedostatnie miejsce z Estudiantes de La Plata który jest obecnie liderem ligi argentyńskiej.Gospodaze jak narazie na 16 rozegranych kolejek zdobyli tylko 13 pkt. spotkanie jest dosc ryzykowne poniewaz goscie nie przegrali od dziewieciu meczu a jak wiemy kazda seria sie kiedys konczy.jak dotąd Estudiantes La Plata dosc słado spisywała sie na wyjazdach bilans to 3 zwyciestwa 2 remisy i 2 porazki .Gospodaze w meczach u siebie równiez nie zachwycaja wygrali 2 mecze a 6 przegrali .kolejnym argumentem jest fakt ze Chacarita Juniors ma kozystniejszy biloans z dwóch ostatnich meczy i zapewne dzis Estudiantes La Plata bedzie chcaiła wkoncu wygrac gdyz za ich plecami jest Argentinos Juniors która ma tylko o 1 pkt mniej [ Komentarz dodany przez: Herr_Flick: 2010-05-10, 22:13 ]
×