Skocz do zawartości

Kleryk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    258
  • Wpisy na Shoutboxie

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • punktów

    540 [ Dodaj ]

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  1. Kleryk

    Typy na dzień 14.12.2013

    Dyscyplina: Piłka nożna – TME Spotkanie: Slask - Piast Typ: over 3,5 goli Kurs: 4,00 Buk: Sportingbet Data i godzina: 14.12.13 18:00 Slask zawodzi w tym sezonie na calej linii. Druzyna ktora tak pieknie grala w kwalifikacjach do LE na wiosne bedzie grac w strefie spadkowej Ekstraklasy i ciekawe jak to sie w przerwie zimowej bedzie dzialo we Wroclawiu z najlepszymi zawodnikami jak np Paixao, Dudu na ktorych jest duze zainteresowanie a to pilkarze ktorzy maja wieksze ambicje niz grac o utrzymanie w polskiej lidze. Dzisiaj Slask gra z Piastem i spodziewam sie w tym meczu otwartej gry z obu stron bo to ostatni mecz przed przerwa i kazdy bedzie chcial ta runde zamknac mocnym akcentem. Slask po dwoch remisach u siebie pasowaloby zeby w koncu wygral, Piast na wyjazdach slabo gra, jak wygrywa to w neiwielkim stosunku bramkowym a jak przegrywa to najczesciej dostaje lomot 0:6 0:4 1:4 to ostatnie trzy wyjazdy Gliwiczan ktorzy maja druga najgorsza obrone w lidze (stracone 33 bramki) tuz po wodzewie. Slask ma dobry atak ale ma tak samo slabo obrone. Mysle ze bts w tym meczu padnie i ogolnie ze bedzie duzo bramek bo wiele symptomow na to wskazuje. http://obstawianie.com/ekstraklasa-2013-2014-vt125750,125.htm#1809668 200
  2. Dyscyplina: Piłka nożna – TME Spotkanie: Slask - Piast Typ: over 3,5 goli Kurs: 4,00 Buk: Sportingbet Data i godzina: 14.12.13 18:00 Slask zawodzi w tym sezonie na calej linii. Druzyna ktora tak pieknie grala w kwalifikacjach do LE na wiosne bedzie grac w strefie spadkowej Ekstraklasy i ciekawe jak to sie w przerwie zimowej bedzie dzialo we Wroclawiu z najlepszymi zawodnikami jak np Paixao, Dudu na ktorych jest duze zainteresowanie a to pilkarze ktorzy maja wieksze ambicje niz grac o utrzymanie w polskiej lidze. Dzisiaj Slask gra z Piastem i spodziewam sie w tym meczu otwartej gry z obu stron bo to ostatni mecz przed przerwa i kazdy bedzie chcial ta runde zamknac mocnym akcentem. Slask po dwoch remisach u siebie pasowaloby zeby w koncu wygral, Piast na wyjazdach slabo gra, jak wygrywa to w neiwielkim stosunku bramkowym a jak przegrywa to najczesciej dostaje lomot 0:6 0:4 1:4 to ostatnie trzy wyjazdy Gliwiczan ktorzy maja druga najgorsza obrone w lidze (stracone 33 bramki) tuz po wodzewie. Slask ma dobry atak ale ma tak samo slabo obrone. Mysle ze bts w tym meczu padnie i ogolnie ze bedzie duzo bramek bo wiele symptomow na to wskazuje.
  3. Kleryk

    Typy na dzień 01.10.2013

    Data: 1.10.13 13:15 Dyscyplina: Koszykowka, Filipiny Spotkanie: San Mig Coffee - Meralco Bolts Typ: over 182,5 pkt Kurs: 3.75 Buk: WilliamHill W h2h jest bardzo underowo, nawet teraz z wrzesnia dwa swieze spotkania San Mig z Meralco i wyniki 83:73 i 88:87. Na over nie sprzyja tez to ze ten mecz grany jest w ramach playoff a w takich meczach zawsze bardziej sie na obronei skupiaja zawodnicy bo kazdy mecz kazda wygrana czy przegrana ma bardzo duze znaczenie dla wyniku calej rywalizacji. Takze wszystkie przeslanki wskazuja na nastepny underowy mecz San Mig z Meralco ale ja zagram wbrew tym przeslankom. Koszykowka na Filipinach jest na tyle nie obliczalna ze ryzyko mozna podjac bo moze sie oplacic. Tam zaden wynik nie jest zaskoczeniem, sa kwarty gdzie druzyny zdobywaja po 30 punktow a sa kwarty gdzie zdobywaja po 60. Nigdy zadnego meczu nie mozna do konca przewidziec i czesto dzieje sie tak ze te co w teorii mialy byc overowe koncza sie underem a te co mialy byc underowe koncza sie wysokimi wynikami. W meczu San Mig z Meralco under to teoretycznie wielka pewka, ale ja zagram over. 183 punkty na lige filipinska to niska linia, jak ten mecz sie odpowiednio ulozy w pierwszej polowie to i nawet pod 200 punktow moga rzucic. Nic na to nei wskazuje ale czesto wlasnie w takich przypadkach padaja wyniki niespodziewane. Tu wszyscy spodziewaja sie niskiego wyniku wiec moze wbrew powszechnym przewidywaniom padnie wynik wysoki, wyzszy niz ktokolwiek by myslal. http://obstawianie.com/pozostale-ligi-2012-2013-vt123654,100.htm#1785874 [ Komentarz dodany przez: yaras_: 2013-10-04, 17:58 ] 200
  4. Kleryk

    Archiwalne posty

    Data: 1.10.13 13:15 Dyscyplina: Koszykowka, Filipiny Spotkanie: San Mig Coffee - Meralco Bolts Typ: over 182,5 pkt Kurs: 3.75 Buk: WilliamHill W h2h jest bardzo underowo, nawet teraz z wrzesnia dwa swieze spotkania San Mig z Meralco i wyniki 83:73 i 88:87. Na over nie sprzyja tez to ze ten mecz grany jest w ramach playoff a w takich meczach zawsze bardziej sie na obronei skupiaja zawodnicy bo kazdy mecz kazda wygrana czy przegrana ma bardzo duze znaczenie dla wyniku calej rywalizacji. Takze wszystkie przeslanki wskazuja na nastepny underowy mecz San Mig z Meralco ale ja zagram wbrew tym przeslankom. Koszykowka na Filipinach jest na tyle nie obliczalna ze ryzyko mozna podjac bo moze sie oplacic. Tam zaden wynik nie jest zaskoczeniem, sa kwarty gdzie druzyny zdobywaja po 30 punktow a sa kwarty gdzie zdobywaja po 60. Nigdy zadnego meczu nie mozna do konca przewidziec i czesto dzieje sie tak ze te co w teorii mialy byc overowe koncza sie underem a te co mialy byc underowe koncza sie wysokimi wynikami. W meczu San Mig z Meralco under to teoretycznie wielka pewka, ale ja zagram over. 183 punkty na lige filipinska to niska linia, jak ten mecz sie odpowiednio ulozy w pierwszej polowie to i nawet pod 200 punktow moga rzucic. Nic na to nei wskazuje ale czesto wlasnie w takich przypadkach padaja wyniki niespodziewane. Tu wszyscy spodziewaja sie niskiego wyniku wiec moze wbrew powszechnym przewidywaniom padnie wynik wysoki, wyzszy niz ktokolwiek by myslal.
  5. Kleryk

    Typy na dzień 29.09.2013

    Data: 29.09.13 15:00 Pilka nozna, Wlochy Spotkanie: Sassuolo - Lazio Typ: over 3 gole (przy 3 zwrot) Kurs: 3.11 Bukmacher: Pinnacle Sassuolo to na razie najgorszy zespol w lidze, przegral 4 mecze i zremisowal jeden, ale z Napoli co bylo duzym osiagnieciem. Ciekawostka ze Sassuolo u siebie gra gorzej niz na wyjazdach, u siebie przegrali 0:7 z Interem i 1:4 z Livorno, a na wyjazdach dwie niskie porazki po 0:2 z Verona i Torino i remis z Napoli. Lazio jest w tabeli wysoko bo na 6 miejscu, 3 wygrane i 2 porazki. I znowu ciekawostka taka, ze Lazio odwrotnie do Sassuolo lepiej gra u siebie a slabo na wyjazdach. Pod tym drugim wzgledem jest na razie najslabsze w lidze bo przegralo oba wyjazdy z Roma 0:2 i Juventusem 1:4. No ale ci rywale to najwyzsza polka we Wloszech wiec porazki Lazio nie sa zadna sensacja. Teraz dzisiaj maja najlepsza z mozliwych okazje zeby poprawic sobie wyjazdowy bilans bo Sassuolo to nawet pomimo tego remisu z Napoli najslabszy zespol Serie A. W 5 meczach zdobyli 2 bramki a stracili 16. Lazio ma tu bilans 9:8 niezbyt imponujacy ale moze go dzis poprawic. Skoro takie Livorno potrafilo wygrac na stadionie Sassuolo 4:1 a o Interze i 7:0 juz nawet nie pisze to Lazio tez moze osiagnac taki wynik bo ma zawodnikow wystarczajaco dobrych zeby tyle bramek strzelic. Po 2 wysokich wyjazdowych porazkach, zwlaszcza ta z derby z Roma Lazio bedzie chcialo przerwac zla passe na obcych stadionach i mecz ze slabym Sassuolo jest do tego bardzo dobra okazja. Gospodarze sa beniaminkiem Serie A i to widac az za bardzo ze na poczatku sezonu nie radza sobie i ze jest to dla nich za wysoki poziom. Moze sie jeszcze wyrobia ale na razie musza zbierac frycowe w postaci batow od innych zespolow. Lazio nalezy do gornej polki druzyn w Serie A wiec stac ich zeby z takim slabym beniaminkiem strzelic te 4 bramki. http://obstawianie.com/serie-a-vt123383,175.htm#1785338 [ Komentarz dodany przez: yaras_: 2013-10-01, 16:36 ] 211
  6. Kleryk

    Serie A

    Data: 29.09.13 15:00 Pilka nozna, Wlochy Spotkanie: Sassuolo - Lazio Typ: over 3 gole (przy 3 zwrot) Kurs: 3.11 Bukmacher: Pinnacle Sassuolo to na razie najgorszy zespol w lidze, przegral 4 mecze i zremisowal jeden, ale z Napoli co bylo duzym osiagnieciem. Ciekawostka ze Sassuolo u siebie gra gorzej niz na wyjazdach, u siebie przegrali 0:7 z Interem i 1:4 z Livorno, a na wyjazdach dwie niskie porazki po 0:2 z Verona i Torino i remis z Napoli. Lazio jest w tabeli wysoko bo na 6 miejscu, 3 wygrane i 2 porazki. I znowu ciekawostka taka, ze Lazio odwrotnie do Sassuolo lepiej gra u siebie a slabo na wyjazdach. Pod tym drugim wzgledem jest na razie najslabsze w lidze bo przegralo oba wyjazdy z Roma 0:2 i Juventusem 1:4. No ale ci rywale to najwyzsza polka we Wloszech wiec porazki Lazio nie sa zadna sensacja. Teraz dzisiaj maja najlepsza z mozliwych okazje zeby poprawic sobie wyjazdowy bilans bo Sassuolo to nawet pomimo tego remisu z Napoli najslabszy zespol Serie A. W 5 meczach zdobyli 2 bramki a stracili 16. Lazio ma tu bilans 9:8 niezbyt imponujacy ale moze go dzis poprawic. Skoro takie Livorno potrafilo wygrac na stadionie Sassuolo 4:1 a o Interze i 7:0 juz nawet nie pisze to Lazio tez moze osiagnac taki wynik bo ma zawodnikow wystarczajaco dobrych zeby tyle bramek strzelic. Po 2 wysokich wyjazdowych porazkach, zwlaszcza ta z derby z Roma Lazio bedzie chcialo przerwac zla passe na obcych stadionach i mecz ze slabym Sassuolo jest do tego bardzo dobra okazja. Gospodarze sa beniaminkiem Serie A i to widac az za bardzo ze na poczatku sezonu nie radza sobie i ze jest to dla nich za wysoki poziom. Moze sie jeszcze wyrobia ale na razie musza zbierac frycowe w postaci batow od innych zespolow. Lazio nalezy do gornej polki druzyn w Serie A wiec stac ich zeby z takim slabym beniaminkiem strzelic te 4 bramki.
  7. Kleryk

    Typy na dzień 28.09.2013

    Data: 28.09.13 20:30 Dyscyplina: Pilka nozna, Elstraklasa Legia Warszawa - Slask Wroclaw Typ: over 3 gole (jak padna 3 to zwrot) kurs: 2.77 Buk: Pinnacle Napisze krotko ale tresciwie. Mysle ze Slask nie wywiezie z Warszawy ani punktu ale maja Paixao z przodu graja duzo lepiej niz z tylu to moze chociaz jakas bramke strzela. Ale Legia strzeli moim zdaniem duzo wiecej. Wojskowi wygrali cztery mecze z rzedu i ida na przedluzenie tej serii. Slask dostal lanie od Cracovii 0:3 grajac w 10 prawie 70 minut. We Wroclawiu burza wokol klubu ktory ma wielkie dlugi i jest na skraju upadlosci. Pilkarzom musi to siedziec w glowach bo nie wiedza do konca czego sie spodziewac i czy lada dzien nie beda musieli sobie szukac nowych klubow. Legia z przodu dobrze, strzela ostatnio sporo goli ale tez traci duzo, z Korona 3, z Jagiellonia 2, Slask w ofensywie ma kim straszyc umieja pilke wymienic i ze stalego fragmentu strzelic wiec moze im cos naLazienkowskiej wpadnie. Ale gra co 3 dni im nie sluzy bo kadra nie jest tak szeroka jak u Legii ktora moze sobie pozwolic na duze rotacje bez znacznego ubytku jakosci na boisku. A Slask prawie nonstop gra ta sama 11 i moze miec problem w Warszawie z tym zeby wytrzymac caly mecz na pelnych obrotach. Legia to wie i bedzie chciala to wykorzystac i mysle ze wygra wysoko a ciekawostka ze ostatni mecz u siebie ze Slaskiem wygrali 5:0 i nie zdziwie sie jak teraz powtorza ten wynik. http://obstawianie.com/ekstraklasa-2013-2014-vt125750,50.htm#1784836 [ Komentarz dodany przez: yaras_: 2013-10-01, 16:31 ] zwrot
  8. Data: 28.09.13 20:30 Dyscyplina: Pilka nozna, Elstraklasa Legia Warszawa - Slask Wroclaw Typ: over 3 gole (jak padna 3 to zwrot) kurs: 2.77 Buk: Pinnacle Napisze krotko ale tresciwie. Mysle ze Slask nie wywiezie z Warszawy ani punktu ale maja Paixao z przodu graja duzo lepiej niz z tylu to moze chociaz jakas bramke strzela. Ale Legia strzeli moim zdaniem duzo wiecej. Wojskowi wygrali cztery mecze z rzedu i ida na przedluzenie tej serii. Slask dostal lanie od Cracovii 0:3 grajac w 10 prawie 70 minut. We Wroclawiu burza wokol klubu ktory ma wielkie dlugi i jest na skraju upadlosci. Pilkarzom musi to siedziec w glowach bo nie wiedza do konca czego sie spodziewac i czy lada dzien nie beda musieli sobie szukac nowych klubow. Legia z przodu dobrze, strzela ostatnio sporo goli ale tez traci duzo, z Korona 3, z Jagiellonia 2, Slask w ofensywie ma kim straszyc umieja pilke wymienic i ze stalego fragmentu strzelic wiec moze im cos naLazienkowskiej wpadnie. Ale gra co 3 dni im nie sluzy bo kadra nie jest tak szeroka jak u Legii ktora moze sobie pozwolic na duze rotacje bez znacznego ubytku jakosci na boisku. A Slask prawie nonstop gra ta sama 11 i moze miec problem w Warszawie z tym zeby wytrzymac caly mecz na pelnych obrotach. Legia to wie i bedzie chciala to wykorzystac i mysle ze wygra wysoko a ciekawostka ze ostatni mecz u siebie ze Slaskiem wygrali 5:0 i nie zdziwie sie jak teraz powtorza ten wynik.
  9. Kleryk

    183 Kolejka - 270 PLN do wzięcia

    SOBOTA: 13:45 Tottenham - Chelsea 2 15:30 Cracovia Kraków - Pogoń Szczecin 1 16:00 Hull - West Ham 2 20:00 Lyon - Lille X 22:00 Real Madrid (-1) - Atl. Madrid 2 NIEDZIELA: 13:30 Ingolstadt - St. Pauli 1 23:30 Internacional - Cruzeiro 1
  10. Kleryk

    Typy na dzień 25.09.2013

    Data: 25.09.2013 20:00 Dyscyplina: Siatkówka, Mistrzostwa Europy Mężczyzn Spotkanie: Niemcy - Bułgaria Typ: Niemcy Kurs: 2.03 Buk: Pinnacle Niemcy graly w grupie smierci z Rosja, Bulgaria i Czechami i wygraly wszystkie mecze awansujac od razu do cwiercfinalu. Z Bulgaria wygrali 3:2 po bardzo zacietym meczu wiec nie sa takim zdecydowanym faworytem i kursy sa dobrze dobrane bo i Niemcy i Bulgaria to sa wyrowane druzyny i jak graja ze soba to kazdy wynik jest mozliwy bo raz wygrywa jeden zespol innym razem drugi i tak jest w statystyce h2h. Ale na teraz Niemcy sa chyba w lepszej formie. Dobrze sie przygotowali na ME od meczu z Holandia na memoriale Wagnera zapoczatkowali serie 6 zwyciestw z rzedu a grali z samymi mocnymi druzynami dwa razy z Wlochami w sparingach przed mistrzostwami no i te mecze na mistrzostwach o ktorych juz napisalem. Grozer i reszta sa w formie i moga wywalczyc tu medal, nawet zloty. Jak pokonaja Bulgarie to juz do strefy medalowej sie dostana a tam wszystko bedzie mozliwe. Tylko musza ja najpierw pokonac. Forme maja wyzsza, wygrali swoja grupe, raz Bulgarow na tych mistrzostwach juz pokonali. Teraz moze byc im latwiej bo wezmy pod uwage ze Niemcy mieli cwiercfinal od razu zapewniony i mieli wiecej czasu na odpoczynek. Bulgarzy wczoraj grali z Polakami, przegrywali 0:2, wygrali 3:2. Psychicznie to ich umocnilo ale fizycznie musialo kosztowac bardzo duzo sil a na regeneracje mieli mniej niz dobe i dzisiaj z wypoczetymi Niemcami moze to miec duzy wplyw na koncowy wynik meczu cwiercfinalowego. Sokolow tez jest tylko czlowiekiem i moze mu nie starczyc sil ciagnac znowu w pojedynke swojego zespolu. A Niemcy na ataku maja zawodnika podobnej klasy, Grozera. Niemcy sa w lepszej formie, maja przewage psychologiczna i sa wypoczeci i to oni moim zdaniem awansuja do polfinalu. http://obstawianie.com/mistrzostwa-europy-mezczyzn-2013-dania-i-polska-vt126239.htm#1784101 [ Komentarz dodany przez: yaras_: 2013-09-28, 10:49 ] 100
  11. Kleryk

    Archiwalne posty

    Data: 25.09.2013 20:00 Dyscyplina: Siatkówka, Mistrzostwa Europy Mężczyzn Spotkanie: Niemcy - Bułgaria Typ: Niemcy Kurs: 2.03 Buk: Pinnacle Niemcy graly w grupie smierci z Rosja, Bulgaria i Czechami i wygraly wszystkie mecze awansujac od razu do cwiercfinalu. Z Bulgaria wygrali 3:2 po bardzo zacietym meczu wiec nie sa takim zdecydowanym faworytem i kursy sa dobrze dobrane bo i Niemcy i Bulgaria to sa wyrowane druzyny i jak graja ze soba to kazdy wynik jest mozliwy bo raz wygrywa jeden zespol innym razem drugi i tak jest w statystyce h2h. Ale na teraz Niemcy sa chyba w lepszej formie. Dobrze sie przygotowali na ME od meczu z Holandia na memoriale Wagnera zapoczatkowali serie 6 zwyciestw z rzedu a grali z samymi mocnymi druzynami dwa razy z Wlochami w sparingach przed mistrzostwami no i te mecze na mistrzostwach o ktorych juz napisalem. Grozer i reszta sa w formie i moga wywalczyc tu medal, nawet zloty. Jak pokonaja Bulgarie to juz do strefy medalowej sie dostana a tam wszystko bedzie mozliwe. Tylko musza ja najpierw pokonac. Forme maja wyzsza, wygrali swoja grupe, raz Bulgarow na tych mistrzostwach juz pokonali. Teraz moze byc im latwiej bo wezmy pod uwage ze Niemcy mieli cwiercfinal od razu zapewniony i mieli wiecej czasu na odpoczynek. Bulgarzy wczoraj grali z Polakami, przegrywali 0:2, wygrali 3:2. Psychicznie to ich umocnilo ale fizycznie musialo kosztowac bardzo duzo sil a na regeneracje mieli mniej niz dobe i dzisiaj z wypoczetymi Niemcami moze to miec duzy wplyw na koncowy wynik meczu cwiercfinalowego. Sokolow tez jest tylko czlowiekiem i moze mu nie starczyc sil ciagnac znowu w pojedynke swojego zespolu. A Niemcy na ataku maja zawodnika podobnej klasy, Grozera. Niemcy sa w lepszej formie, maja przewage psychologiczna i sa wypoczeci i to oni moim zdaniem awansuja do polfinalu.
  12. Kleryk

    Typy na dzień 24.09.2013

    Data: 24.09.2013 20:00 Dyscyplina: Siatkówka – Mistrzostwa Europy Mężczyzn 2013 Spotkanie: Polska - Bulgaria Typ: Bulgaria Kurs: 1.95 Buk: Bwin Polska slabo gra. Druzyna odkad wygrala lige swiatowa idzie tylko w dol i chyba juz pora zeby zmienic cos nalawce trenerskiej bo Anastasiemu skonczyly sie pomysly na zespol. Jak nie ugra medalu na tych mistrzostwach to chyba raczej na pewno odejdzie. Awansowalismy do 1/8 z drugiego miejsca w grupie ale styl w jakim to zrobilismy kiepski byl. Wygralismy ze slabymi Turkami i Slowakami po 3:1 i takim samym wynikiem przegralismy z Francja. Bulgaria grala w bardzo trudnej grupie z Niemcami Rosja i Czechami. Wygrali tylko z Czechami, ale z Rosja seta urwali a z Niemcami po swietnym meczu obu reprezentacji przegrali 2:3. Bulgarzy sa chyba w lepszej formie niz my i maja wiecej do zaproponowania z gry, na pewno lepsza zagrywke, blokiem takze umieja zagrac i w ataku sobie radza. Nam sie prawie zawsze bardzo ciezko gralo z Bulgarami bo to jest druzyna co prezentuje podobny styl do Rosji, taki silowy opaty na mocnej zagrywce i agresywnej grze w bloku i ataku i nam to nie pasuje dlatego przegralismy z nimi na Igrzyskach 1:3 i pozniej dwa mecze w lidze swiatowej 0:3 i 2:3. W naszej kadrze brakuje lidera ktory by wyrastal poziomem nad innych zawodnikow i ciagnal zespol. Wszyscy graja rowno, ale przecietnie. Jesli meczymy sie z takimi zespolami jak Turcja i Slowacja i te zespoly moga nam urywac sety bedac w miare rownorzednym przeciwnikiem to trudno zeby byc optymista przed gra z najlepszymi. Jak bylismy w formie to takie zespoly ogrywalismy do zera a seta moglismy stracic czy z Francuzami czy wlasnie z Bulgarami. A teraz w formie nie jestesmy i te zespoly z ktorymi wygrywalismy to teraz one z nami wygrywaja, a te ktorych nakrywalismy czapka urywaja nam sety. Poziom naszej gry spadl i jest duza obawa ze ME skonczymy na 1/8 finalu i pozytyw tego jeden jest taki, ze moze wtedy zajda jakies zmiany w reprezentacji. Anastasi nic juz nie wymysli nowego bo sie chyba wypalil tak samo jak druzyna i trzeba szukac kogos kto nada zespolowi nowy kierunek w jakim ma isc. http://obstawianie.com/mistrzostwa-europy-mezczyzn-2013-dania-i-polska-vt126239.htm#1783660 [ Komentarz dodany przez: yaras_: 2013-09-28, 10:40 ] 95
  13. Kleryk

    Archiwalne posty

    Data: 24.09.2013 20:00 Dyscyplina: Siatkówka – Mistrzostwa Europy Mężczyzn 2013 Spotkanie: Polska - Bulgaria Typ: Bulgaria Kurs: 1.95 Buk: Bwin Polska slabo gra. Druzyna odkad wygrala lige swiatowa idzie tylko w dol i chyba juz pora zeby zmienic cos nalawce trenerskiej bo Anastasiemu skonczyly sie pomysly na zespol. Jak nie ugra medalu na tych mistrzostwach to chyba raczej na pewno odejdzie. Awansowalismy do 1/8 z drugiego miejsca w grupie ale styl w jakim to zrobilismy kiepski byl. Wygralismy ze slabymi Turkami i Slowakami po 3:1 i takim samym wynikiem przegralismy z Francja. Bulgaria grala w bardzo trudnej grupie z Niemcami Rosja i Czechami. Wygrali tylko z Czechami, ale z Rosja seta urwali a z Niemcami po swietnym meczu obu reprezentacji przegrali 2:3. Bulgarzy sa chyba w lepszej formie niz my i maja wiecej do zaproponowania z gry, na pewno lepsza zagrywke, blokiem takze umieja zagrac i w ataku sobie radza. Nam sie prawie zawsze bardzo ciezko gralo z Bulgarami bo to jest druzyna co prezentuje podobny styl do Rosji, taki silowy opaty na mocnej zagrywce i agresywnej grze w bloku i ataku i nam to nie pasuje dlatego przegralismy z nimi na Igrzyskach 1:3 i pozniej dwa mecze w lidze swiatowej 0:3 i 2:3. W naszej kadrze brakuje lidera ktory by wyrastal poziomem nad innych zawodnikow i ciagnal zespol. Wszyscy graja rowno, ale przecietnie. Jesli meczymy sie z takimi zespolami jak Turcja i Slowacja i te zespoly moga nam urywac sety bedac w miare rownorzednym przeciwnikiem to trudno zeby byc optymista przed gra z najlepszymi. Jak bylismy w formie to takie zespoly ogrywalismy do zera a seta moglismy stracic czy z Francuzami czy wlasnie z Bulgarami. A teraz w formie nie jestesmy i te zespoly z ktorymi wygrywalismy to teraz one z nami wygrywaja, a te ktorych nakrywalismy czapka urywaja nam sety. Poziom naszej gry spadl i jest duza obawa ze ME skonczymy na 1/8 finalu i pozytyw tego jeden jest taki, ze moze wtedy zajda jakies zmiany w reprezentacji. Anastasi nic juz nie wymysli nowego bo sie chyba wypalil tak samo jak druzyna i trzeba szukac kogos kto nada zespolowi nowy kierunek w jakim ma isc.
  14. Kleryk

    Typy na dzień 22.09.2013

    Data: 22.09.2013 15:00 Dyscyplina: Siatkówka – Mistrzostwa Europy w Siatkówce Mężczyzn 2013 Spotkanie: Bialorus - Dania Typ: 1 Kurs: 1,43 Buk: Pinnacle Ostatnia kolejka spotkan grupowych i w grupie A to bedzie mecz o 3 miejsce i awans do 1/8. Bialorus i Dania solidarnie przegraly swoje dwa poprzednie mecze z Belgia i Wlochami i te dwa zespoly wyraznie przeastaly poziomem ta grupe. Lepiej w meczach z faworytami zaprezentowali sie chyba Dunczycy tak przynajmniej widac po wynikach poszczegolnych setow bo nie ogladalem ich meczow. Ale Bialorus np potrafila wygrac seta z Wlochami a to tez sztuka. Stawka meczu Bialorusi i Danii jest awans wiec gra bedzie sie toczyc o wszystko bo kto przegra pojedzie juz do domu po pierwszych trzech meczach. Stawiam tu na Bialorusinow bo uwazam ze oni powinni to wygrac bez problemu. Grali juz z Dunczykami niedawno podczas eliminacji do mistrzostw swiata i wygrali z nimi na ludzie 3:0 gdzie w zadnym z setow ich przewaga nie podlegala dyskusji. Dzisiaj ten mecz ma tak samo duzy ciezar gatunkowy i tu Bialorus ma wiecej atutow i powinna je potwierdzic na parkiecie. Dania ladnie zagrala z Belgia i Wlochami ale mysle ze po dzisiejszym meczu z Bialorusia chociaz sa wspolgospodarzami mistrzostw razem z Polska to jednak beda sie juz pakowac i reszte turnieju ogladac z trybun. Tak jak w eliminacjach do ms Bialorusi potwierdzi jeszcze raz swoja wyzszosc i wygra awansujac dalej z trzeciego miejsca. Jesli bedzie inaczej to bede bardzo zaskoczony. http://obstawianie.com/mistrzostwa-europy-mezczyzn-2013-dania-i-polska-vt126239.htm#1783100 [ Komentarz dodany przez: yaras_: 2013-09-24, 15:39 ] 100
  15. Kleryk

    Archiwalne posty

    Data: 22.09.2013 15:00 Dyscyplina: Siatkówka – Mistrzostwa Europy w Siatkówce Mężczyzn 2013 Spotkanie: Bialorus - Dania Typ: 1 Kurs: 1,43 Buk: Pinnacle Ostatnia kolejka spotkan grupowych i w grupie A to bedzie mecz o 3 miejsce i awans do 1/8. Bialorus i Dania solidarnie przegraly swoje dwa poprzednie mecze z Belgia i Wlochami i te dwa zespoly wyraznie przeastaly poziomem ta grupe. Lepiej w meczach z faworytami zaprezentowali sie chyba Dunczycy tak przynajmniej widac po wynikach poszczegolnych setow bo nie ogladalem ich meczow. Ale Bialorus np potrafila wygrac seta z Wlochami a to tez sztuka. Stawka meczu Bialorusi i Danii jest awans wiec gra bedzie sie toczyc o wszystko bo kto przegra pojedzie juz do domu po pierwszych trzech meczach. Stawiam tu na Bialorusinow bo uwazam ze oni powinni to wygrac bez problemu. Grali juz z Dunczykami niedawno podczas eliminacji do mistrzostw swiata i wygrali z nimi na ludzie 3:0 gdzie w zadnym z setow ich przewaga nie podlegala dyskusji. Dzisiaj ten mecz ma tak samo duzy ciezar gatunkowy i tu Bialorus ma wiecej atutow i powinna je potwierdzic na parkiecie. Dania ladnie zagrala z Belgia i Wlochami ale mysle ze po dzisiejszym meczu z Bialorusia chociaz sa wspolgospodarzami mistrzostw razem z Polska to jednak beda sie juz pakowac i reszte turnieju ogladac z trybun. Tak jak w eliminacjach do ms Bialorusi potwierdzi jeszcze raz swoja wyzszosc i wygra awansujac dalej z trzeciego miejsca. Jesli bedzie inaczej to bede bardzo zaskoczony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...