Skocz do zawartości


bqrtekcs

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Wpisy na Shoutboxie

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • punktów

    490 [ Dodaj ]

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    zza ściany :D
  1. bqrtekcs

    Systemy w Bet-at-home

    Nie no system, jest cool. chyba zrezygnuje z gry progresją i przeżuce sie na powyższy. Tylko szkoda że oferowany jest tylko u nielicznych buków :mrgreen: :cwaniak2:
  2. bqrtekcs

    ciekawy sposób 30zł=>100zł

    TYPY NA 5.11 i 6.11 AC Milan - Udinese [1] 5:1 Hertha BSC Berlin - Kaiserslautern [1] 3:0 i West Ham - West Bromwich [1] 1:0 S.S. Lazio - FC Internazionale [2] 0:0 I ZNÓW DO TYŁU ,w następną sobotę trzeba bedzie staranniej dobrac typy. ;d
  3. bqrtekcs

    System Trójeczka

    NO wiec jeżeli gra ma 123 etapy. przypuszczam że 2 etapy dziennie są do przejscia. TO już 2 stycznia 2006r osiągne cel. no chyba że przechodzic bede po 3 etapy dziennie to 13 grudnia będzie mój szczęśliwy dzień.
  4. bqrtekcs

    System Trójeczka

    niestety obawiam sie że ciężko by było w ciągu dnia przejść choćby 10 poziomów. Jezeli doba liczy 24godziny . bo stawianie na siłe co 2 godziny przypadkowych meczy mija się z celem. bo chodzi o to aby wygrać chyba więc takim sposobem myśle że 2 mecze starczą dziennie. Ogólnie sposobik fajny , tylko ja bym tu grał single faworytów na wyjeździe. wtedy kurs bedzie ok 1.50.
  5. bqrtekcs

    ciekawy sposób 30zł=>100zł

    PIERWSZY NIE WSZEDŁ = - 30zł DRUGI WSZEDŁ = +140zł 80zł do przodu
  6. bqrtekcs

    ciekawy sposób 30zł=>100zł

    dodawanie kolejnych 2 możliwosci jest bez sensu. bo wtedy kombinacji będzie 49 co nie da efektu. a jesli chodzi o moje osiągniecia tym systemem to: to narazie początek dalsze typy jak bedzie kasa na koncie . tak to jest jak sie stawia na pewną valencie i jeszcze pewniejszą barcelone . widocznie piłkarze też zaczęli obstawiac bo jak kursy po 12.0 to czemu nie
  7. Oj , tu bym sie zastanowił czy stawiać na leverkusen. po tym co ostatnio oni grają. tragedia ale może wejdzie. A jeśli chodzi o feyenord to dla mnie pewny WIN .
  8. bqrtekcs

    Nowatorskie systemy

    to już nie lepiej spojrzeć 2 tematy niżej tam bedzie ciekawszy system "30zł=>100zł" . wydaje mi sie że ma troszke większy sens niż ten tutaj zaprezentowany
  9. Więc tak : wybieramy sobie 2 spotkania gdzie jesteśmy na 90% pewni zwycięstwa naszej druzyny np. 1. Bayern Munchen - Numberg 2. AC milan - Lazio gdzie w każdym z meczy kurs na poszczególne wyniki wynosi około: 1:0 - 8.0 2:0 - 9.0 2:1 - 9.0 3:0 - 11.0 3:1 - 11.0 zakładam że to są najczęściej padane wyniki. więc układam 25 kuponów(na każdym 2 spotkania z dokładnymi wynikami) gdzie wykorzystuje każdą kombinacje z podanych wyżej wyników. wiec wszystko wygląda mniejwięcej tak: kupon 1 1. Bayern Munchen - Numberg 1:0 2. AC milan - Lazio 1:0 kurs 64.0 stawka 1 lub 2zł możliwa wygrana 64zł lub 128 kupon 2 1. Bayern Munchen - Numberg 1:0 2. AC milan - Lazio 2:0 kurs 72.0 stawka 1 lub 2zł możliwa wygrana 72zł lub 144zł kupon 3 1. Bayern Munchen - Numberg 1:0 2. AC milan - Lazio 2:1 kurs 72.0 stawka 1 lub 2zł możliwa wygrana 72zł lub 144zł ==================== no i aż dojdziemy do 25 kuponów. więc praktycznie jest niemożliwe żeby nic nam nie weszło. więc przy kombinacjach z małymi wynikami gdzie kurs jest zaledwe 64.0 można postawic 2zł , ale np. przy kombinacji 3:1 3:1 wystarczy nam sama złotóweczka. Wniosek stawiając nawet po 1zł na każdy kupon (25zł) najniższa wygrana to ok 65zł (wtedy jesteśmy na plusie 40zł) a najwyższa wygrana to ok 120zł (wtedy zyskujemy 95zł) sam wymyśliłem ten system i kiedy go pierwszy raz zastosowałem to wpadło mi własnie 72zł.
  10. bqrtekcs

    Zabójczo Dobre Typy Chomika [4]

    wiec tak , w jednym z topików chyba "podstawy podstaw" jest opisane jak grać z najmniejszym ryzykiem . małe przypomnienie . masz np mecz POLSKA - WALIA 1,50 4,0 6,0 stawiasz na polske 20zł - wiec przy wygranej masz 10zł zysq stawiasz 5 zł na remis - czyli w przypadku wygranej odzyskujesz to co postawiłeś. wiec nie widze tu potrzeby gry z ""podpórkami"" .
  11. bqrtekcs

    Zabójczo Dobre Typy Chomika [4]

    Ja jednak proponuje EXPEKTA . Jest jak Biblia - stare , mądre , sprawdzone , stworzone dla prostych ludzi. a dla począdkujących proponuje system 2z3 lub 3z4 . albo pojedyńcze z cov.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...